TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bursdager og gratulasjoner

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #333385  av lexusmann

hmsilset skrev:Gratulerer med dagen fra meg også REDLINE :D Må ikke gå bananas på polet nå da.Jeg og 2 stk til handla for over 6000kr første ganga jeg kjøpte sprit midt på 90 tallet, og nesten alt forsvant samme kvelden :D
Ojoj, ble en dyr kveld der ja... :lol: Gratulerer så mye til Redline ja... :D begynner å bli vågelig lenge siden en var 20 nå....
 #333404  av hmsilset

Daniel_hoy skrev:Takker for den. Og av alle mulige ting så bruker jeg faktisk dagen til VW Audi treff på ACR.. :o
Ikke det værste man kan gjøre på dagen da :D
 #333470  av tojo

:D Grattis med dagen bose :D Party party :D
 #333547  av johnnie_W75

Så sier vi grattis til eirik845!! hipphipphipp hurra!!! Kun 1 år igjen til du kan gå på polet da :P
 #333564  av Redline

johnnie_W75 skrev:Da gratulerer vi alle REDLINE med 20 års dagen!!! Grattis.. Nå kan du handle på polet... :-D
Hehe så ikke denne før nå, men takk for denn ja! :D
lexusmann skrev:
hmsilset skrev:Gratulerer med dagen fra meg også REDLINE :D Må ikke gå bananas på polet nå da.Jeg og 2 stk til handla for over 6000kr første ganga jeg kjøpte sprit midt på 90 tallet, og nesten alt forsvant samme kvelden :D
Ojoj, ble en dyr kveld der ja... :lol: Gratulerer så mye til Redline ja... :D begynner å bli vågelig lenge siden en var 20 nå....
takk ja :wink: gikk med litt penger i helga ja! :lol:
 #334643  av johnnie_W75

Happy birthday to FastN idag da!!!!!!! MÃ¥tte ham lenge leve!! hipp hipp...
 #337352  av johnnie_W75

Da runger vi et høyt " ja må han leve" for mister Batista....!
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 14