TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Prising av JDM Supra MKIV med SKILTER

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #346868  av hmsilset

Har aldri prøvd Supra, men er de så bra som mange sier så kan jeg gi 350.000 for en når jeg er gjeldfri om få år.Men til den prisen er Skyline også aktuelt :D
 #346870  av Stiansen

Du får ikke noe skilta Skyline til 350 000.. R33 GTS får du til under den prisen. Jeg har prøvd begge deler, og Skylinen er langt, langt fra å være på samme nivå som Supraen. Er stor forskjell på hvor godt de går, orginal Supra med 280hk vs 250hk Skyline er som dag og natt, jeg trodde det knapt at forskjellen var så stor.

Smak og behag.. :wink:
 #346893  av bjornalf

Stiansen skrev:Du får ikke noe skilta Skyline til 350 000.. R33 GTS får du til under den prisen. Jeg har prøvd begge deler, og Skylinen er langt, langt fra å være på samme nivå som Supraen. Er stor forskjell på hvor godt de går, orginal Supra med 280hk vs 250hk Skyline er som dag og natt, jeg trodde det knapt at forskjellen var så stor.

Nissan primera GTS aka skyline GTS er jo en latter.... er det samme som å sammenligne en supra NA med automat med et turbo 6 trinns. hvis du kjøper den i stedet for en supra da må du gjerne melde deg ut av dette forumet :) men en ekte GTR er en helt annen sak :)
 #346895  av avaasdf

liker N/A'en min jeg :) men automat er skittene greir.. forøvrig vil jeg ikke selge min 1993 na for under 250.000,- Det er den verdt for meg!
 #346910  av Stiansen

bjornalf skrev:
Stiansen skrev:Du får ikke noe skilta Skyline til 350 000.. R33 GTS får du til under den prisen. Jeg har prøvd begge deler, og Skylinen er langt, langt fra å være på samme nivå som Supraen. Er stor forskjell på hvor godt de går, orginal Supra med 280hk vs 250hk Skyline er som dag og natt, jeg trodde det knapt at forskjellen var så stor.

Nissan primera GTS aka skyline GTS er jo en latter.... er det samme som å sammenligne en supra NA med automat med et turbo 6 trinns. hvis du kjøper den i stedet for en supra da må du gjerne melde deg ut av dette forumet :) men en ekte GTR er en helt annen sak :)
Har ikke planer om kjøp av Skyline jeg.. Men hmsilset skrev 350 000 og Skyline i samme setning, og det er snakk om skiltede biler i denne tråden.. GTR`ene går vel for over 500 ooo ..
 #346948  av bjornalf

bommet litt jeg... var til hmhilset jeg skrev :(