Hei, lenge siden jeg har oppdatert tråden min nå.
har fått gjort div. småtteri i det siste.
Stereoprosjekt:
har tatt turen til bilradiospesialisten og kjøpte 3 meter høytaller stoff.(i overkant mye), dette skal brukes til å trekke "pynteplate" og "forsterkerboks" og som forsterkerne mine skal ligge i, har også fresa og bora hull til ledninger og vifter i denne boksen, men det ble brått avslutta da jeg ble sendt til legevakta med rift i øye, som førte til en infeksjon, og en uke senere fant de fortsatt rester på øyet og fresa/borra i hornhinnami

. så har bare vært sykmeldt og ikke hatt tilgang til verksted de siste 14 dagene. (men sykemeldingen er heldigvis over nå)
Boksen er enda ikke trekkt i stoff, men dette tenkte jeg og få gjort i løpet av helga, pynteplate som boksen skal henge i er enda ikke anskaffet/laget.
penger har også kommet inn i det siste da jeg nå har 3 jobber + stipend

som student. så til uka tror jeg det blir "storhandel" av resten av stereo (2 subber og polk audio mm 6,5" + div ledninger) 2-din hovedenhet utsetter jeg til senere (prioriterer fanger/vinge/lakk før dette).
- Tror jeg har glemt å nevne at toppdekselpakninga jeg kjøpte ble byttet 7. april, så da ble bilen for første gang i mitt eie lekkasjefri.
Shortshift og blinklys til fanger har jeg nå venta utrolig lenge på, det ble bestillt 2. April (BS-bildeler, crap)
- Har også bytta til Led pærer i instrumentpanelet (23. April), og dette utgjorde STOR! forskjell. (da over halvparten av de gamle glødepærene var død), ble lite svake punkter
- 11.Mai røk dynamoreima(noe jeg har venta på), så ny ble montert 12. Mai
- 16/17 Mai ble bilen vasket/polert/vokset først fronten, derretter bakenden, dørene tar jeg iløpet av helga, ettersom det regna hvert 10. minutt på 17.mai da jeg polerte bilen, og hadde ikke tørr plass å stå, (annet enn delvis under verandaen)
- så fort jeg får penger til det skal fremfanger byttes (border front), ene kanalen skal rettes (vært borti en kantstein), og så skal naboen få ta en runde med lakk på kanalene (fra sort til rødt), vinge og fremfanger.
- senkefjører og Rev 6 vinge er også på ønskelista.
noen av disse tingene vurderer jeg å "låne" litt penger fra juni lønna, slik at bilen blir fin til 12 juni(lokalt bilutstilling) og helga derretter (ACR

)
synes nå jeg har fått røpet en del fremtidige ønsker/planer. så når planen om "budsjettbil" er helt ruinert og bilen er strøken må jeg vell starte å spare til 3sgte
førsteposten er også oppdatert.
Dette ble ett langt inlegg, men her har dere slutten