Side 5 av 23
Re: StianØverland's 1991 MR2 3s-gte prosjekt
Legg innLagt inn:11 mar 2010 22:34
av EXS
lurer litt på å bestille grenrør og downpipe
noen som har erfaringer med dette? sett at noen bruker det 
står det ikke ettermarkets dp på? monterte ivertfall en på den bilen en gang,
har også byttet grenerør 3 ganger da de sprakk hele tiden

er vel org manifoil som står på nå?
fordelen med og kjøre org manifoil er at de ikke sprekker etter banekjøring o.s.v.

og den er vel god for rundt 300 hk mener jeg og huske, så visst du ikke skal opp masse i effekt så er det ikke så mye vits i og bytte, annet en det estetiske selfølgelig men det koster mer en det smaker
Re: StianØverland's 1991 MR2 3s-gte prosjekt
Legg innLagt inn:11 mar 2010 22:44
av stianøverland
Re: StianØverland's 1991 MR2 3s-gte prosjekt
Legg innLagt inn:12 mar 2010 18:42
av Johnnyboy
160 000 tonn salt er helt sykt! Ikke rart celican min ruster

, kunne ønske eg kunne vinterlagra min men har ikke råd til 2 biler.
Bra du har spara din for salt badet hvertfall
Uansett blir bra når den kommer på veien igjen!
Re: StianØverland's 1991 MR2 3s-gte prosjekt
Legg innLagt inn:13 mar 2010 14:14
av stianøverland
ikke bare det at jeg sparer for saltet, det er jævli glatt ute også. og det er ikke akkurat en typisk vinterbil.
så vinterbil må man ha. har råd til alt bare en prioriterer pengene skikkelig :p
Re: StianØverland's 1991 MR2 3s-gte prosjekt
Legg innLagt inn:13 mar 2010 14:17
av Mr_Storbrua
stianøverland skrev:ikke bare det at jeg sparer for saltet, det er jævli glatt ute også. og det er ikke akkurat en typisk vinterbil.
så vinterbil må man ha. har råd til alt bare en prioriterer pengene skikkelig :p
Mr2 er vel ikke noe dårlig vinterbil? Broren min har vel stått mer fast med vinterbilen han har nå, enn når han kjørte mr2 på vintern
Re: StianØverland's 1991 MR2 3s-gte prosjekt
Legg innLagt inn:14 mar 2010 00:08
av inzane2012
jeg kjører min året rundt, og veien opp til her hvor jeg bor nå er ikke akkurat mindre bratt heller, bor laaangt oppetter ei fjellskråning, og har sett andre med mye mer problemer med å komme seg opp hit enn hva jeg har hatt

ene naboen holdt på å svi av traction controllen på bilen sin en dag han sleit med å komme opp, jeg tok bare litt ekstra fart og suste oppover i 2. gir

Re: StianØverland's 1991 MR2 3s-gte prosjekt
Legg innLagt inn:14 mar 2010 06:04
av EXS
STOR fordel og ha motoren over bakdekkene

Re: StianØverland's 1991 MR2 3s-gte prosjekt
Legg innLagt inn:14 mar 2010 16:53
av inzane2012
EXS skrev:STOR fordel og ha motoren over bakdekkene 
ja, funker såppas bra at jeg ikke har hatt brukt for piggdekk enn så lenge

skulle nesten filmet turen opp fjellsida så dere hadde sett hvor god mr2'n er

Re: StianØverland's 1991 MR2 3s-gte prosjekt
Legg innLagt inn:14 mar 2010 22:48
av stianøverland
jaja, det er vell opp til enhver

jeg nekter å kjøre den på vinteren

Re: StianØverland's 1991 MR2 3s-gte prosjekt
Legg innLagt inn:17 mar 2010 00:38
av stianøverland
er det fint vær i morra, så kommer bilen frem

Re: StianØverland's 1991 MR2 3s-gte prosjekt
Legg innLagt inn:18 mar 2010 19:32
av stianøverland
var ute å skulle ta en kikk nå. og så at noen hadde prøvd å bryte opp låsen på passasjersiden.
og det må være noen jeg vet hvem er, for bilen står sånn til at det ikke er mulig å se den hvis du ikke vet at den er der
Re: StianØverland's 1991 MR2 3s-gte prosjekt
Legg innLagt inn:18 mar 2010 20:15
av EXS
fullkasko og tracker fikser dette

Re: StianØverland's 1991 MR2 3s-gte prosjekt
Legg innLagt inn:18 mar 2010 20:33
av stianøverland
gidder ikke bruke egenandelen på en dørlås..
hva er tracker ?
Re: StianØverland's 1991 MR2 3s-gte prosjekt
Legg innLagt inn:18 mar 2010 20:39
av john_e
Hvis jeg ikke tar helt feil er det en sporingsenhet som lar deg vite hvor den er om den skulle bli stjålet, kjekt å ha

Re: StianØverland's 1991 MR2 3s-gte prosjekt
Legg innLagt inn:19 mar 2010 02:15
av EXS
en tracker er rett og slett en gps sender som du skjuler i bilen , blir bilen stjålet så kan du få nøyaktig posisjon på hvor den befinner seg i real time, men dette utstyret koster endel da.