TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ts-ogn vÃ¥rtreff i Drammen. 16\5-2010. Flest mulig mÃ¥ stille!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #356380  av mailman1

kunne ikke være mer enig. Men dette med biltreff er jeg ikke vandt til.
bare blind dates. haha. :P

Har vert på rånetreff et par ganger. Men det var faen bakmål. Spinne rundinger i eldgamle volvoer. Og dragkjøring på en kai. etter siste ferga hadde gått. Vil ikke ha noe med den gjengen å gjør. liksom entusiaster....

Men det blir en gøy tur over fjellet! Enda ikke hatt mr2'n på langtur.
 #356382  av Stian AB

[quote="mailman1"]under brua?
da trenger noen tønner vi kan fyre i :mrgreen:

Bilde

"Under brua", høres ut som det bedritne slumstrøket! haha..
 #356399  av mailman1

prøvde å overtale en kompis med en gammel corolla XLI 1,3 liter.

"di kommer til å le av meg" hahah;)

prøvde meg på "du kan si den er heeelt original"

hjalp ikke :D
 #356422  av magnesmurf

Drammensbrua gir god ly for regn på den parkeringen hvertfall.

Hadde det vært kveld hadde dessuten brua vært temmelig stilig. Lyssettingen der er ganske tøff. Hadde gjort seg bra som bakgrunn på et foto av bilene.. Men da må vi parkere midt i rundkjøringen :lol:
http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=59.7 ... po-8165233

Ser ikke så veldig slum ut da :wink:
http://maps.google.no/?ie=UTF8&ll=59.74 ... 1,,0,-0.57
 #356423  av mailman1

haha. så for meg den shabby plassen jeg.. Så bra ut det. Google street view er sjef! :)
 #356442  av NatroN

Jeg er veldig fornøyd med at folk faktisk vil ha meg der! Håper IKKE det er for å ta hån bilder dere kan le av til neste street-meet :P
I såfall må jeg advare dere: 2L Mera'n min er et vilt beist! Kan risikere å ta bort fokuset fra resten!
Haha neida!

Ser litt bedre ut hos oss nå, flere som vurdere det sterkt om de har sjangs!

Gleder meg veldig til den 16 :D

PS: Skal jeg klippe meg før jeg kommer, så de bildene vi har planlagt faktisk blir bra?
 #356448  av mailman1

Må ha en nissan carwash bilde. Halvnaken nissan fyr med såpe rennende nedover mens han gnikker seg over panseret på en celica. Også poste på nissan forumet. :lol:

haha.. Ok nå føle eg at eg har kødda nok med deg :D
 #356456  av jorgen20

mr298 skrev:
johnnie_W75 skrev:Tenkte bare å lufte tanken på om at vi som drar her oppe ifra skal dra i samla flokk nedover :?:
Vi prøver da å kjøre ned i vill uorden... :lol:
Så kan evnt de som vil på veien slenge seg på ?

Starte fra Esso nord ca kl 1050 feks?
Hørtes ut som en fin plan!
hvis ikke kneet mitt er for ille så henger jeg meg på
 #356496  av magnesmurf

NatroN skrev:Jeg er veldig fornøyd med at folk faktisk vil ha meg der! Håper IKKE det er for å ta hån bilder dere kan le av til neste street-meet :P
I såfall må jeg advare dere: 2L Mera'n min er et vilt beist! Kan risikere å ta bort fokuset fra resten!
Haha neida!

Ser litt bedre ut hos oss nå, flere som vurdere det sterkt om de har sjangs!

Gleder meg veldig til den 16 :D

PS: Skal jeg klippe meg før jeg kommer, så de bildene vi har planlagt faktisk blir bra?
Vi må jo ha noen der som gjør at bilene vår tar seg bedre ut. Og når man sammenlikner en pen bil med en ikke fult så pen bil, blir den pene bilen enda penere :lol:

Nei. Vi skal slutte å ha det morro på din bekostning. Er alltid morro å ha flest mulig bil entusiaster tilstede. Og å få høre flest mulig meninger om bilene. Så du trenger nok ikke være bekymret for at vi inviterer deg bare for å ha med noen vi kan le på bekostning av :wink:
 #356534  av TrustNo1

Bare sånn av ren nysgjerrighet, trenger man egentlig noen form for tilatelse om man skal samles der? I fra CC eller noen andre? Høres jo ut til at vi kan bli rimelig mange, kjedelig om vi skulle bli jaget vekk liksom
 #356547  av NatroN

mailman1 skrev:Må ha en nissan carwash bilde. Halvnaken nissan fyr med såpe rennende nedover mens han gnikker seg over panseret på en celica. Også poste på nissan forumet. :lol:

haha.. Ok nå føle eg at eg har kødda nok med deg :D
Haha tippa nesten bakover i stolen nå! Ler så jeg griner! Haha ser det for meg! God damn, tydelig at du ikke har sett meg i barisen hahaha!
Men TAKK for tilliten :P
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 14