Skummelt, kjenner ingener vel ikke så mange som kjenner hverandre på slike forumstreff vil jeg tro, derfor er det jo greit og ha slike treff.... gjør ts-ogn litt mer personlig

Skummelt, kjenner ingener vel ikke så mange som kjenner hverandre på slike forumstreff vil jeg tro, derfor er det jo greit og ha slike treff.... gjør ts-ogn litt mer personlig
mr298 skrev:hvis ikke kneet mitt er for ille så henger jeg meg påjohnnie_W75 skrev:Tenkte bare å lufte tanken på om at vi som drar her oppe ifra skal dra i samla flokk nedoverHørtes ut som en fin plan!![]()
Vi prøver da å kjøre ned i vill uorden...![]()
Så kan evnt de som vil på veien slenge seg på ?
Starte fra Esso nord ca kl 1050 feks?
NatroN skrev:Jeg er veldig fornøyd med at folk faktisk vil ha meg der! Håper IKKE det er for å ta hån bilder dere kan le av til neste street-meetVi må jo ha noen der som gjør at bilene vår tar seg bedre ut. Og når man sammenlikner en pen bil med en ikke fult så pen bil, blir den pene bilen enda penere![]()
I såfall må jeg advare dere: 2L Mera'n min er et vilt beist! Kan risikere å ta bort fokuset fra resten!
Haha neida!
Ser litt bedre ut hos oss nå, flere som vurdere det sterkt om de har sjangs!
Gleder meg veldig til den 16
PS: Skal jeg klippe meg før jeg kommer, så de bildene vi har planlagt faktisk blir bra?
mailman1 skrev:Må ha en nissan carwash bilde. Halvnaken nissan fyr med såpe rennende nedover mens han gnikker seg over panseret på en celica. Også poste på nissan forumet.Haha tippa nesten bakover i stolen nå! Ler så jeg griner! Haha ser det for meg! God damn, tydelig at du ikke har sett meg i barisen hahaha!![]()
haha.. Ok nå føle eg at eg har kødda nok med deg