inzane2012 skrev:hva er det dem sier; "noen liker dattra, mens noen liker mora?" det passer vel bra her, blueflame er altså dattra om ingen tok denJa, du sier noe, når det kommer til deler er mr2 et helvette om du skal ha noe som er ordentlig, derfor bestiller jeg egentlig alt av deler fra ebay.... nei blueflame ser nok kanskje litt stusselig ut til sammenligning med megan anlegget, og det hadde vert ganske artig å prøvd det ut ja
er vertfall lettere å få tak i det her i norge enn BF sitt... har vert inne på BF sine hjemme sider å sjekka ut om di har noen leverandører i norge, og det er bare en butikk som selger det, ei sjappe i bergen som kun har deler til nazi-sleder, men sikkert mulig å høre om di kan bestille til mr2'n da... men gleder meg på dine vegne til du får anlegget, det ser vertfall brutalt nok ut
PS: karting er drit gøy, prøvde det for første gang i sverige i mai i år, men er for tjukk og tung til å kunne nyte det fullt ut da di setene var akkurat for smale til at jeg fikk pressa ræva skikkelig nedi, samt at jeg var alt for lang så jeg satt nesten med knea under haka... hadde ikke litt sjangse mot resten av gjengen, merket di FÅ gangene jeg blei forbi kjørt etter 40min med kjøring at folka berre seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeig forbi meg uten at jeg kunne gjøre noe

hehe, karting er noe for seg selv uten tvil, men som du sa at du var for stor, opplevde det samme selv da jeg skulle prøvesitte karten min for første gang siden jeg la opp for 3 år siden, hadde ikke sjans i havet til å få ræva nedi sete og knerne gikk i rattet. :p
-'91 Border MR2 GT-i 2.0 - sommer/go'bilen
-'96 Seat Ibiza 1.4 glx - vinterbilen
Prosjekttråd:viewtopic.php?f=61&t=34968
-'96 Seat Ibiza 1.4 glx - vinterbilen
Prosjekttråd:viewtopic.php?f=61&t=34968