PÃ¥ tide med en liten oppdatering om hva som skjer her
Bilen har stått i uoppvarmet garasje helt urørt i mange mnd uten å bli startet. For en uke siden tok jeg meg turen, det viste seg at jeg hadde glemt å ta ned vinduene. Her i ålesund er det over 20- kaldt til tider, dette hadde ført til at det hadde blitt dug på innsiden av bilen som hadde tint etter en stund og som førte til at det bled fuktig og vått inni bilen.
Det hadde utviklet seg til MYGGEL, hele rattet var grønt, dørpanele var delvis grønne, setene hadde fått litt myggel på seg osv

Ble ganske sjokkert kan du si! Heldigvis har jeg en veldig bra rens til interiør som tok alt og jeg + maddemen gnikket til alt såg nytt ut
Batteriet var også helt flatt pga kulden så fikk ikke sjekket om bilen går normalt heller, men regner med det siden den ikke har blitt rørt.
Imorgen blir det å fylle på full tank, blir nokk 3 turer opp og ned på nærmeste bensinstasjon for å fylle en 20L tank. Selvfølgelig etterfulgt med en flaske kondensfjerner, har en LITEN mistanke om at der er en del kondens siden tanken er tom.
(nye rimza)
Nye felgene som skal på bilen SNART!!! DOTZ_Tupac Car_1.jpg (322.1 kiB) Vist 3903 ganger
Blir olje & oljefilter skift før helga også, og til det jeg gleder meg mest til! Å sette på nye felgene, først må jeg se på fjærene å pusse ned slik at serienummeret på fjærene er godt leselig sann kontrolløren på biltilsynet kan se det klart å tydelig.
Må også på 4-hjulskontroll til helgen og håper på å få den på visning i løpet av neste uke.
Må få lånt meg ett mr2 ratt med noen også, håper "Drafter" kan stille opp
Har bestilt et jdm mr2 ratt for 50$ bare, fra rpmgarage men det kommer ikke før i mars
Ellers blir det å bestille røde senterkopper til felgene, samt en slags rimtape og dotz klistermerker til å ha på kanten, (det høres jalla ut men det blir rått)
Kjøper også en 10" subb med kasse som passer rett nedi mr2n fra "FireWalk"
Så håper at jeg får bilen på skilt på første forsøk, skal egentlig ikke vær noe grunn til at jeg ikke får det men vet jo hvordan biltilsynet er med senket og uorginale biler... har seff tuv papir og alt i orden men blir spennende uansett
Et lite sommer stemingsbilde av bilen, gleder meg til en ny og forhåpentligvis problemfri sesong!
gleder meg :) go bilde.JPG (41.14 kiB) Vist 3903 ganger