hohohoho
frøken sjef står å lager mat nå

tacogryte og tortillas
men min verden har ikke alltid vert lett heller, ser mange her som ikke har det så greit.
møtte hu første gang, første dag på ungdomskolen. jeg var foreslska i hu gjennom hele u-skolen. hu var sammen med min da beste og eneste kompis.
det var ikke spesielt kult å vite at hver dag når jeg satt aleina hjemme å tenkte på hu, så var hu sammen med han og hadde det hyggelig. så når vi begynte på videregående, blei det slutt med han, vi hadde da ingen kontakt eller facebook (

) så jeg fikk ikke greie på det på over et halvt år, og tenkte jeg skulle ta kontakt, for så å få vite at hu var blitt sammen med min værste fiende. så gikk det 3 år til med de to sammen, å samme gamle regla.. hjemme å sippe hele dagen.
nå for et halvannet år siden, sendte jeg hu en melding "savner deg". timer kom og gikk og dagen etter fikk jeg "trodde aldri du skulle ta kontakt" og nå sitter vi her sammen og har en liten gutt på 5 måneder på vei

skal gifte oss 9 juli neste år.
og det viste seg at hu alltid hadde hatt et øye til meg også, men nøyet seg med det "nest beste" i hennes øyne, fordi hu trodde jeg var uoppnåelig..
så jeg har lært, at er det noe si det med en gang.

bare en liten ting til alle som sitter der ute med en grå hverdag

Vw Golf mk6, Toyota corolla ke30, Opel Manta A v12 turbo.
RETRO SELVFØLGELIG!