TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kjærlighetslivet, pÃ¥ godt og vondt (OBS OBS, NSFW)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #365084  av ArildM

Sånner historier som din som gir oss andre håp Ure hehe 8)
 #365132  av ArildM

Har hatt noen sånne ups and downs perioder.
I downs(syndrom) periodene sjekker jeg febrilsk Nettby :mrgreen:
I ups periodene gir jeg faen og bare nyter livet.

Det er slutt på downs periodene nå føler jeg :lol:
 #365574  av Remi

Litt av probleme i det samfunnet som vi leve med i dag e jo bruk og kast mentaliteten.. noe som kansje smitte over.. folk bryr sæ rett og slett for lite.. den velkjente " æ finn altids noen andre"
 #365578  av C.s91

bose skrev:og somregel når det minst passer også! :lol:
Du tuller....
Har nå hatt en magisk sommer hvor jeg har hatt godt selvskap av 2 veldig hyggelige jenter. Av sjangeren smarte blondiner. For å beskrive de litt kort, så er hun ene utrolig søt, og hun andre er bare vakker. Jeg hadde lenge hun søte litt i kikkerten og vi ble bare bedre venner gjennomrussetiden og ettertid i sommer. Det som helt ute av det blå skjer er at jeg og hun vakre blir liggende der en dag og alt bare smeltet sammen, og siden vi har et par dager igjen nyter vi hver dag og storkoser oss. Men så kommer biten som passer dårlig, jeg reiser den 16. aug inn i forstegangstjeneste 185 mil unna hun, og hun tar 1. året i praksis ift legestudier, for å så dra 5 år etter dette til utlandet for å gjøre ferdig legestudiene. Hun søte sånn sett reiser også langt bort med ingenør studier, men hun følger jeg kanskje etter med samme studier, men dog ett år etter. Får håpe uniformen gjør underverker, for dette passa MAX dårlig, to flotte jenter, og vi splittes hele gjengen...

Sånn før alt dette var jeg gjennom et 2 års forhold med ei som var et år eldre, dette endte med at vi vokste fra hverandre og ville forskjellige veier, ble et veldig pent brudd da vi kunne sette oss ned og snakke flere timer om alt, og er veldig gode venner den dag idag.

Nå er det å nå bunnen for min del på mandag, for så å sikte mot toppen igjen!
 #365609  av C.s91

Jupp, har så utrolig lyst til å søke meg til noe lengre sør slik at jeg kan tilbringe neste året sammen med hun som skal studere til Lege, er bare så sinnsykt feil at vi skulle finne hverandre på et tidspunkt hvor vi begge kunne se 2mnd fremover å vite at vi splittes :( Kjærligheten kan være så grusom!
 #365619  av ArildM

Kjip den der C.s91.
Må bare si som alle andre, det dukker opp noen på et eller annet tidspunkt, før du aner det 8)
 #365623  av dca

haha...jeg leeeer!

kjeda meg litt her om dagen før jeg fikk besøk av ei jente jeg holder på med...(på absoultt feil tidpunkt) så jeg så denne tråden - tenkte HERREGUD..no jeg fortsatt gjør, men måtte lese litt da for å le litt av dere...no offence! :p
jeg har da ganske mange "faner" åpen samtidig så jeg har jo selvfølgelig bare trykt på en fane da jeg gikk lei av dette. så får jeg omsider besøk - sitter å ser litt på tv å pjatter...så skal a låne pc'n for å på face eller no sånt...åjo HVILKEN fane tror dere hun velger... haha! jo denne selvfølgelig - første hun ser når hun går inn er "kjærlighetslivet, på godt og vondt." hehe... flautflautflautflautflautflautflaut....tror dere jeg følte meg bløøøt da eller?? fikk heldigvis forklart uten å føle meg altfor dum... :p og ja det ble no på meg den kvelden å...om morgenen å foråsiesånn! ;) strammm som ett timeglass! :D
 #365811  av stianøverland

hohohoho :)

frøken sjef står å lager mat nå :D tacogryte og tortillas :D

men min verden har ikke alltid vert lett heller, ser mange her som ikke har det så greit.

møtte hu første gang, første dag på ungdomskolen. jeg var foreslska i hu gjennom hele u-skolen. hu var sammen med min da beste og eneste kompis.
det var ikke spesielt kult å vite at hver dag når jeg satt aleina hjemme å tenkte på hu, så var hu sammen med han og hadde det hyggelig. så når vi begynte på videregående, blei det slutt med han, vi hadde da ingen kontakt eller facebook ( :P ) så jeg fikk ikke greie på det på over et halvt år, og tenkte jeg skulle ta kontakt, for så å få vite at hu var blitt sammen med min værste fiende. så gikk det 3 år til med de to sammen, å samme gamle regla.. hjemme å sippe hele dagen.

nå for et halvannet år siden, sendte jeg hu en melding "savner deg". timer kom og gikk og dagen etter fikk jeg "trodde aldri du skulle ta kontakt" og nå sitter vi her sammen og har en liten gutt på 5 måneder på vei :) skal gifte oss 9 juli neste år.

og det viste seg at hu alltid hadde hatt et øye til meg også, men nøyet seg med det "nest beste" i hennes øyne, fordi hu trodde jeg var uoppnåelig..

så jeg har lært, at er det noe si det med en gang. :) bare en liten ting til alle som sitter der ute med en grå hverdag :)
 #365822  av FireWalk

Jeg hadde forøvrig en liten AHA opplevelse på lørdag. Jeg var (som vanlig) ute og festet litt og var kommet hjem og la meg. Pleier aldri dra med meg noe damer hjem for jeg syntes egentlig ikke det er verd det, er så kjipt når de skal ligge å prate i timesvis når du er drita full og vil sove, og når de våkner før deg og vekker deg når du (igjen) vil sove og kanskje atpåtil er dårlig.

Men nok om det. Hadde meg et svakt øyeblikk og kom i skade for å si ja når ei begynte å hinte veldig. Så hun tok en taxi hjem til meg da, kom inn, regelrett voldtok meg, og 5 min etterpå sier hun: neis, får vel tenke på å komme meg hjem! :) Sov godt da! også dro hun.

Det første jeg tenkte var: herregud! jeg har blitt brukt.... det neste jeg tenkte var: KULT!

Det tlf nr skal jeg iallefall ta vare på.. :twisted:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 77