TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• steroider.net

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #362731  av inzane2012

vist en vil se bolera i fri utfoldelse så er det vel bare å se på tyskerene på 80tallet i friidrett det, var vel ikke en eneste av di som ikke brukt bol ;)
 #362732  av hmsilset

Bolere eller dophuer er oftest litt enkle sjeler.Jeg kjenner en del som liksom har peiling på å bruke dop.Ingen av de blir ikke gamle før de blir tvangsinnlagt av schitzofreni eller får angst og stenger seg inne i 10 årTror det er sykkelsporten som er verstingene(overtok etter kroppsbyggerne midt på 80 tallet).De som har mest kunnskap og det er der nytt dop blir utforsket og utviklet.
 #362743  av sindrejl

inzane2012 skrev:
ina skrev:
JK86 skrev:dersom du røyker hver dag er du jo ganske fucked da. men det er nok værre og drikke hver dag trur jeg... hvis man røyker moderate mengder hver dag vil det ta 40 dager før det er vanskelig og spore på urinprøve.
tar bare 3 uker før det er ute av urinen... fordelen med alkohol.. man er mer sosial og slipper å sitte å se på film fordi man ikke gidder å gjøre noe annet...
det kommer igjen ann på hvor mye og hvor ofte du røyker, røyker du hver helg vil du aldri bli kvitt spora av THC i kroppen...
og det kan nå vere like sosialt med røyking som med drikking... har vert med kompiser der det satt 10-15 stk og fyrte og var ikke noe filmseing da... er ikke alle som røyker som bare sitter å sløver dagen lang... en kompis av meg røyker sikkert 2g for dagen, og han trener regelmessig, spiser rett, er mer sosial enn di fleste... hadde du møtt han på gata ville du aldri trodd at han røykte pot...
hehe enkelte fester tar av mer med en joint som passer rundt.. spørsmålet er ofte HVA som er i jointen.. noen planter blir man bare sløv av, andre blir man litt hyper av :)
 #362744  av sindrejl

celicat23 skrev:Sport kunne blitt tilnærmet interessant hvis all dop var tillatt. Ikke det tafatte greiene det er nå.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 #362746  av sindrejl

JK86 skrev:dersom du røyker hver dag er du jo ganske fucked da. men det er nok værre og drikke hver dag trur jeg... hvis man røyker moderate mengder hver dag vil det ta 40 dager før det er vanskelig og spore på urinprøve. men stoffet vil jo ligge i kroppen mye lenger forde. men faren her er at selv om alkohol skilles ut av kroppen raskere gjør det mer fare på kortere tid. en annen fare er nedsatt vurderingsevne.. aldri hørt om noen som har røyka seg ihjel men flere som drikker seg ihjel.. det skjer jo hele tia.. stoffet thc er nok kanskje farlig men om man ser samlet på alle skader og risikoer så syns jeg alkohol er værst
Man er mer fucked av å røyke sigaretter hver dag enn en joint iallefall.. er jo bare å se på dødstallene, hvor mange dør av pot og hvor mange av sigaretter.. til dags dato tror jeg ikke de har bevist et eneste dødsfall relatert kun til pot.. men de har relatert rimelig mange itl sigaretter. Såklart enklere å finne folk som dauer av det siden ekstremt mange røyker sigaretter, men likevel.. :)

Den største forskjellen her er at om man røyker sigaretter blir man hekta på nikotin, verdens mest avhengighetsskapende stoff, man føler man MÅ røyke og ikke har noe valg.
Mens mtp pot så er det faktisk langt enklere å droppe sneipen.. du får ikke "the crawings" på samme måten.

Se for dere om pot og alkohol hadde blitt "funnet opp" samtidig og de skulle gjøre et av stoffene lovlig.. valget er nok enkelt der :)
 #362762  av inzane2012

sindrejl skrev:Den største forskjellen her er at om man røyker sigaretter blir man hekta på nikotin, verdens mest avhengighetsskapende stoff, man føler man MÅ røyke og ikke har noe valg.
Mens mtp pot så er det faktisk langt enklere å droppe sneipen.. du får ikke "the crawings" på samme måten.
det der stemmer ikke helt... nikotin er rimelig avhengighets skapende ja, men THC er sterkere og virker fortere, det tar ca 6mnd før du blir avhenging av nikotin vist du røyker hver dag, begynner du å fyre pot hver dag skal du se at du blir avhenging mye kjappere... og sjangsen er vel rimelig stor for at når du blir avhenging av THC så blir du avhengig av nikotin'en og...
 #362824  av ina

mralp skrev:Hvem i huleste bryr seg om hva som er lov? Du er her en gang, gi faen i hva de sneversynte mener!

Om boling gjør deg happy, gjør det. Om silikon i puppene gjør deg happy, gjør det. Om hasj en lørdagskveld gjør deg happy, gjør det. Om extacy på et rave gjør deg happy, gjør det.

Å være positiv til dop høster alltid storm fra de som aldri har prøvd. Å gå igjennom livet uten å ha prøvd extacy/coca/hasj/etc er like dumt som å sitte i et kloster og aldri ha sex fordi, tja, ...det er ”synd”? Jeg ler meg skakk! Fullstendig hjernedødt!

Alle skal vi dø, poenget er hva vi rekker å oppleve mens vi er her. Jeg foretrekker mest mulig! :D
er litt enig i det at man skal prøve, men kommer liksom en tid der man faktisk er for gammal til det... prøve gjør man når man er 15-16-17, og da blir man ferdig med det.. og etter man er 18 får man jo hvertfall lov til å drikke så å prøve er ikke like stas.. og man lever kun en gang.. redder man et liv forlenger man bare livet til den personen...
det er lov å tenke... faktisk... å prøve.. hero??? det er dop, og hva f.. er vitsen?? også veldig stor forskjell på x,brus og hasj/pot... synes det er mer morsomt å snakke med folk på feta, x eller brus enn hasj...... mye bedre å gå opp en ned i livet.. gå frem, ikke tilbake :P
 #362833  av predator

ina skrev:
mralp skrev:Hvem i huleste bryr seg om hva som er lov? Du er her en gang, gi faen i hva de sneversynte mener!

Om boling gjør deg happy, gjør det. Om silikon i puppene gjør deg happy, gjør det. Om hasj en lørdagskveld gjør deg happy, gjør det. Om extacy på et rave gjør deg happy, gjør det.

Å være positiv til dop høster alltid storm fra de som aldri har prøvd. Å gå igjennom livet uten å ha prøvd extacy/coca/hasj/etc er like dumt som å sitte i et kloster og aldri ha sex fordi, tja, ...det er ”synd”? Jeg ler meg skakk! Fullstendig hjernedødt!

Alle skal vi dø, poenget er hva vi rekker å oppleve mens vi er her. Jeg foretrekker mest mulig! :D
er litt enig i det at man skal prøve, men kommer liksom en tid der man faktisk er for gammal til det... prøve gjør man når man er 15-16-17, og da blir man ferdig med det.. og etter man er 18 får man jo hvertfall lov til å drikke så å prøve er ikke like stas.. og man lever kun en gang.. redder man et liv forlenger man bare livet til den personen...
det er lov å tenke... faktisk... å prøve.. hero??? det er dop, og hva f.. er vitsen?? også veldig stor forskjell på x,brus og hasj/pot... synes det er mer morsomt å snakke med folk på feta, x eller brus enn hasj...... mye bedre å gå opp en ned i livet.. gå frem, ikke tilbake :P
Endelig ett fornuftig svar.
Jeg har aldri prøvd noe narkotiske stoffer eller annen form for dop. Og har aldri fristet til det heller. Tok mi første øl da jeg var 19. Og synes jeg har til nå levd ett fantastisk liv, og har ikke "savna" eller følt at jeg har gått glipp av noe som helst.
Har blitt tilbydd hasj og pot av mine eks kompiser, men min første tanke som slo meg da var. Faen, før en idiot. Sitter der nedsløvet, og spør meg om jeg vil bli det samme... :roll:
Kan hende grunnen til at jeg ikke har prøvd eller aldri kommer til å prøve er fordi jeg har drevet med karate omtrent hele livet, og ikke vanker i de "feile" miljøene, men det er jeg jaggu STOLT av også... :mrgreen: