Ikke mye nytt her i gården heller.. Men har jo skjedd noe.

For første gang siden jeg kjøpte bilen har den nå fungert knallbra over lengre tid, er storfornøyd og bare koser meg når jeg er ute og kjører. Oppdaga litt slakke på turboen som var ny i fjor vår for 2 uker siden og nå har den tatt helt kveld. Har egentlig funnet ut at jeg er lei av turbolag så nå går jeg ned betraktelig i størrelse, men med dagens teknologi på turboer så leverer den nye Borg Warner 66mm turboen bare 75hk mindre enn Turbonetics 76mm som jeg har kjørt nå. Ser virkelig frem til at den nye skal komme
Rota meg borti en Honda CBR900RR her om dagen når vi var flere Supra som kjørte sammen. Passerte sykkelen først veldig rolig, og han la seg bak Supraen som lå rett bak meg. Satt klar å venta på han, men det virka ikke som han skulle komme. Plutselig ser jeg at han legger seg ned på tanken og drar på for fullt forbi oss og da var det bare å trå til. Han fikk et forsprang på 30-40m som jeg henta inn og så passerte jeg han, sykeste jeg har gjort i bilen.. Skal ikke si hvor fort det gikk, men dere kan vel selv tenke dere sånn omtrent.. Helt rått å hente inn en sykkel sånn
Amcar`s er det også en del av og har fått høre fra folk i Amcar miljøet at de har fått opp øya for bilen

litt morro det og etter som de er totalt hjernevaska de gutta der
Hjemme etter en Amcar-kill
Prøvd på Blitzhjulene, 315-35/17.. Ganske bredt
Og tilslutt et bilde fra Acr i fjor

Stiansen
- 93 Toyota Supra (X)
- 94 Toyota Supra Eurospec (X)
- 00 Mitsubishi EVO 6 (X)
- 95 Toyota Supra Eurospec
http://www.twinsturbo.com