TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Petter's IS200 *SOLGT*

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #415167  av Flakki

Cool! 8)
 #415170  av Jarl

NarotiC skrev:Da kommer det bilde av innholdet i eska 8)
Var også ute med en kompis igår for å teste foto riggen hans, blir morro å se når han får redigert ferdig :D

Gøy med rig, ser ut som samme oppskrift som på min rig - bare at han bruker stålrør? Uansett får du ganske stilige bilder - her er mitt resultat etter jeg testet på min egen bil i fjor sommer:
Bilde
Lexus IS200 by Jarl André, on Flickr

Litt sent nå, men du bør være forsiktig med de sugekoppene på karbon og andre komposittmaterialer. Tåler ikke så mye fleks som vanlig stålpanser. Blir også lettere ringer etter sugekoppene i klarlakken på karbon.

Pen bil du har fått deg, vurderer den EZ-leppa selv - ser den har blitt poppis på mange IS'er i det siste 8)
 #415172  av NarotiC

Jarl skrev:Gøy med rig, ser ut som samme oppskrift som på min rig - bare at han bruker stålrør? Uansett får du ganske stilige bilder - her er mitt resultat etter jeg testet på min egen bil i fjor sommer:
Bilde
Lexus IS200 by Jarl André, on Flickr

Litt sent nå, men du bør være forsiktig med de sugekoppene på karbon og andre komposittmaterialer. Tåler ikke så mye fleks som vanlig stålpanser. Blir også lettere ringer etter sugekoppene i klarlakken på karbon.

Pen bil du har fått deg, vurderer den EZ-leppa selv - ser den har blitt poppis på mange IS'er i det siste 8)
Han bruker stålrør ja, det var det bildet ditt som fikk han til å kjøpe inn ustyr til riggen så 8)
Klar over det med fleks på carbon panser ja, men vi fant ut at det gikk greit.
Dette er første testen hans med riggen så blir spennende å se.

EZ-lip er fin for å få det lille ekstra ja.
Har selv nye planer for fronten på min bil, TTE fangern bynner å bli sliten i lakken så hadde vært greit med litt oppfrisking :D
 #415286  av SupraJensen

Sykt stilig med carbonpanser, må ha kostet en liten formue :twisted: glede mæ te å se bildan av biln uten riggen :wink: hvor kjøpte han riggen ifra og tør man spørre pris på den? :wink:

Trur også at carbon øyelokk kan bli litt mye, men så hadde jo Glax dem på sin IS med caronpanser og d så tøft ut, så du må nesten bare prøve :wink:

Hva du tenker å gjøre med fronten din no? 8)

EZ-LIP e ganske populært ja, æ har det på min TTE frontleppe også. meget pent og ikke minst skåne man fortleppa for mye juling :)
EZ-LIP og TTE leppe.
EZ-LIP og TTE leppe.
Bilde0046.jpg (295.45 kiB) Vist 6384 ganger
 #415298  av NarotiC

Ble ikke så dumt med carbon panser nei 8)
Har bynt å like biln uten øyelokk etter å ha kjørt uten ei stund, så får se om dem blir ligganes eller montert seinere...

Har ikke peiling på hvor mye riggen kom på, men kan høre med kompisen min seinere.

Hvis det blir gjort noe med fronten blir det ny fanger, eller kanskje ny fanger + leppe (kanskje carbon leppe)
Må se litt å vurdere, finnes mye fint der ute :roll:

Ellers er det mye annet fint i carbon å sikle etter 8)
 #415312  av SupraJensen

NarotiC skrev:Ble ikke så dumt med carbon panser nei 8)
Har bynt å like biln uten øyelokk etter å ha kjørt uten ei stund, så får se om dem blir ligganes eller montert seinere...

Har ikke peiling på hvor mye riggen kom på, men kan høre med kompisen min seinere.

Hvis det blir gjort noe med fronten blir det ny fanger, eller kanskje ny fanger + leppe (kanskje carbon leppe)
Må se litt å vurdere, finnes mye fint der ute :roll:

Ellers er det mye annet fint i carbon å sikle etter 8)
Du e jo tross alt reine carbonmannen i IS miljøet, så er vel bare å peise på :wink: ja æ like også IS'n uten øyelokk, men kommer ann på stilen man kjører :wink:

ja d hadde vært kult om du kunne gjøre :)

Ja regner med du finne noget gromt å spenne opp i fronten :twisted: , tenker du ny orginalfanger + leppe i carbon eller nye stylings fangere? æ har en orginal helt ny fanger ligganes vist du e interissert i å bytte imot TTE fronten din, du får den ferdig lakka :wink:
 #415329  av NarotiC

SupraJensen skrev: Du e jo tross alt reine carbonmannen i IS miljøet, så er vel bare å peise på :wink: ja æ like også IS'n uten øyelokk, men kommer ann på stilen man kjører :wink:

Ja regner med du finne noget gromt å spenne opp i fronten :twisted: , tenker du ny orginalfanger + leppe i carbon eller nye stylings fangere? æ har en orginal helt ny fanger ligganes vist du e interissert i å bytte imot TTE fronten din, du får den ferdig lakka :wink:
Etter å ha sett litt rundt så er nok orginal fanger + leppe veien å gå, men da er man inne på det spørsmåle som jeg aldrig finner noe fornuftig svar på. Om is300 leppe passer på is200 fanger, USDM har jo "større" fanger.

Men interesant at du har en orginal fanger liggende, kan hende du får en pm en dag :wink:

Riggen, altså 2 sugekopper med feste til rør og med den 3 ledda armen kom på ca 4000.
Så må man jo ha et rør i tillegg.
 #415367  av SupraJensen

NarotiC skrev:
SupraJensen skrev: Du e jo tross alt reine carbonmannen i IS miljøet, så er vel bare å peise på :wink: ja æ like også IS'n uten øyelokk, men kommer ann på stilen man kjører :wink:

Etter å ha sett litt rundt så er nok orginal fanger + leppe veien å gå, men da er man inne på det spørsmåle som jeg aldrig finner noe fornuftig svar på. Om is300 leppe passer på is200 fanger, USDM har jo "større" fanger.

Men interesant at du har en orginal fanger liggende, kan hende du får en pm en dag :wink:

Riggen, altså 2 sugekopper med feste til rør og med den 3 ledda armen kom på ca 4000.
Så må man jo ha et rør i tillegg.
Ja jeg har fangeren liggende så bare PM så blir vi enige samt lakking :wink: Her har du en her på forumet som har montert US styling på sin IS: http://www.ts-ogn.no/index.php?option=c ... hp&t=22862
De ble meget bra! :twisted:

Ok var ikke så gale pris da :wink:
men sykt for stilig bilde ble :o :twisted:
 #415386  av ArildM

NICE :mrgreen:
 #415388  av SupraJensen

STEIKE d dær blei sykt tøft!!! :twisted:
 #415470  av Gt-4-Ever

Sykt bra bilde og bil. :D så forrestn biln din idag, låg bak dg på stakkevollvn. :wink:
 #415783  av Jarl

Ble jo supre bilder dette! 8) Likte spes det siste, bare klone bort speilbildet av rigg og fotograf så er det topp! :wink:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10