ArildM skrev:Da er vi to som er spent på akkurat det, jeg er spent på hvordan man skal få de justert nøyaktig med så mye instillingsmuligheter som det er på de 
La Camberskruene være i fred og gjør grovjusteringen på det org. camberleddet med øyemåling. Fungerte fint på bruksbilen min og fikk ikke noe slitasje på dekkene. Skal du på bane og ligge bredt med firehjulsdrift, så er camberskruene på tårnet redningen din, hehe..
MEN skal du gjøre det skikkelig, så anbefaler jeg å ta en firehjulskontroll. Da trenger du ikke å bekymre deg for slitte dekk og humpete kjøring pga. feil spissing.
Bruk forresten skyvelær for å få riktig høyde på alle sidene. Ta skyvelæret mellom den svarte justeringsbolten i midten og den gule justeringsbolten ovenfor. Skru løs den gule justeringsbolten og juster ned til ønsket høyde, deretter skrur du ned den øverste justeringsbolten hvis du er fornøyd. Husk å gi et lite kakk med en hammer på justeringsnøkkelen når du skrur fast justeringsboltene, så vet du at de sitter!
Er ikke nødvendig å stille på den nedre delen av coiloversen. La den indre sylinderen være på lik linje med den ytre sylinderen helt nede på coiloversen.
Håper ikke dette ble rotete forklaring.. Er trøtt i maska etter en lang dag!

Celica st185 90' prosjekt, 450-500hk bygg! -
viewtopic.php?f=61&t=41225
For øyeblikket med st205 motor!
Biler:
- Toyota Celica GT4 ST185 90' -Rampebil!
- Subaru Forester S-Turbo (SF5) 00' - Bruksbil/vinterbil!