Vil legge til at jeg stadig blir overaska over kvaliteten og komforten i Lexusen, jeg har nå kjørt på den 18000 miles(ca 29000km). Jeg har hatt, og kjørt mye forskjellig bil, men jeg har til gjengjeld å finne en bil som er bedre å kjøre enn Lexusen. Da tenker jeg både på komfort i seter, hvordan bilen ligger på veien, hele motor/utvekslingskomboen som gjør at jeg alltid har ett jevnt og kraftig drag klart til leveranse etter høyrefotens ønsker! Lyden er en opplevelse i seg selv, selv om den maler stille med original eksos så føles den utrolig kraftfull og rolig buldrende ved normal akslerasjon, men og med en saftig snerr på toppen når jeg runder 6000 RPM.
Jeg er også utrolig fornøyd med coiloverne jeg kjøpte, selv om det var billigste sort. jeg har justert ned til jeg har ca 1cm klaring til hjulsidene, sammen med ca 2,5 cm strekk på hvert hjul og med coiloverne på mykeste innstilling (av 32 steg) så opplever jeg ikke subbing med mindre jeg treffer en hump i full sving. Hardhet i understell er omtrent som normalt vil jeg påstå, men føles som om den stopper rulling mye tidligere i svinger, selv om den tar humper som en ekte (japansk)amerikaner.
Nå venter bare resten av oppdateringene, håper jeg blir fornøyd med utvekslinga i R154 når den tid kommer, og at den nye eksosen ikke blor for voldsom. Det kommer egen soundcheck oppdatering med film når den er montert. Langt inn i framtiden kommer også omtrekking av interiør og omlakkering, men da tør jeg vel ikke å bruke den lengre så det får bli etter jeg har kjøpt Supra også.
Kan hende man er litt miljøpåvirka når man sitter å tenker på sånt, men jeg er iallefall strålende fornøyd.
