Re: Mr2 Turbo banebil. TRD 2000GT
Legg innLagt inn:12 feb 2015 00:51
Tipper du finner utav det
Virker som du har satt deg inn i emnet i alle fall 


Toyota Sportscar - Owners Group Norway
http://www.ts-ogn.no/phpBB3/
ArildM skrev:Tipper du finner utav detTakk for det, jeg finner nok en løsning til sluttVirker som du har satt deg inn i emnet i alle fall
3rlend skrev:Hva med denne løsningen? Kansje ikke helt optimalt mtp banekjøring, men du ser temp holder seg bra.Helt enig med deg..jeg har også trua på montering i bagasjen, men skal prøve uten scoop for det blir så mye ekstra arbeid med lakk og sånt.
For det første så tenker vel folk mest på sikkerheten.
for det andre var det særdeles lite pent. Men wth- because racecar :p
jeg har troa på montering i bagasjerom og et scoop på toppen med vifter under
Men det er bare meg :p
Edit: fordel å legge med link.
http://atsracing.net/Parts/Details/ICBOV-ATS-TOPMIC
ArildM skrev:Ser bra utSer greit nok ut mtp at jeg lakka med sprayboks. Er ihvertfall ikke gult lenger! Hehe.. Håper på 1000kg. Men har aldri veid bilen før jeg begynte, så det blir bare tipping. Har planer om et scoop i panseret ja, men det får bli noe av det siste jeg gjør. Nå skal jeg prøve å starte'n for å få litt motivasjon igjen.
Hva tror du du ender opp på vektmessig? Skal du kappe ut noe metall flere steder? Felle ned panseret for å lage scoop?
Eller kanskje bare på AW11 det er vanlig å gjøre?
PerX skrev:fant du ut med ledningsnettet? du trenger 3 sider av ledningskjemaet å se på samtidig. en som inneholder coilen osv. en som har dynamo/strøm tilføresel og den siste som inneholder motorcomputer.Fant ut av det i dag ja
æ lagde en ledningsnett for noen år sia, som æ ikke hadde gnist først, viste seg at æ hadde bytta mellom 2 ledninger på fordeleren.
ArildM skrev:Ikke mist motivasjonen, bare peisa påTakk. Motivasjonen fikk en ny oppstart sammen med motorenEr i motbakke det går oppover sier dem
Grattis med oppstart igjen da
Stian AB skrev:ka som var feilen?PerX skrev:fant du ut med ledningsnettet? du trenger 3 sider av ledningskjemaet å se på samtidig. en som inneholder coilen osv. en som har dynamo/strøm tilføresel og den siste som inneholder motorcomputer.Fant ut av det i dag ja
æ lagde en ledningsnett for noen år sia, som æ ikke hadde gnist først, viste seg at æ hadde bytta mellom 2 ledninger på fordeleren.Fikk endelig starta motoren
PerX skrev:Var nok den hvite ledninga som måtte jordes.. Mange takk for hjelpa PerX!Stian AB skrev:ka som var feilen?PerX skrev:fant du ut med ledningsnettet? du trenger 3 sider av ledningskjemaet å se på samtidig. en som inneholder coilen osv. en som har dynamo/strøm tilføresel og den siste som inneholder motorcomputer.Fant ut av det i dag ja
æ lagde en ledningsnett for noen år sia, som æ ikke hadde gnist først, viste seg at æ hadde bytta mellom 2 ledninger på fordeleren.Fikk endelig starta motoren
Stian AB skrev:ArildM skrev:Ser bra utSer greit nok ut mtp at jeg lakka med sprayboks. Er ihvertfall ikke gult lenger! Hehe.
Hva tror du du ender opp på vektmessig? Skal du kappe ut noe metall flere steder? Felle ned panseret for å lage scoop?
Eller kanskje bare på AW11 det er vanlig å gjøre?
3rlend skrev:Når det er gult, litt rødt, svart og noe bart stål i samma kupeen så ser det ikke bra ut.. I tillegg får man så mange slag i armen av å ha gul bil!Stian AB skrev:ArildM skrev:Ser bra utSer greit nok ut mtp at jeg lakka med sprayboks. Er ihvertfall ikke gult lenger! Hehe.
Hva tror du du ender opp på vektmessig? Skal du kappe ut noe metall flere steder? Felle ned panseret for å lage scoop?
Eller kanskje bare på AW11 det er vanlig å gjøre?
Noe galt med gult ? :p