TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• VRAKA MR2en isted :( Min tid som MR2 Eier er forbi...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#57267  av Phantom3D

Si at du hadde en dyr klokke eller kanskje noen dyre briller som ble knust.. får du kanskje noe mer igjen?

#58038  av FireWalk

Da har det blitt LITT fremgang i forsikrings saken.. men jaggu ikke mye.. jeg skjønner virkelig ikke at det skal ta SÅ lang tid å få en takst på en bil, samt få svar på om man kanfå ta av et hjemmelaget effekt anlegg? har gått 2 uker nå... Det virker som om takst mannen ikke greier å finne ut hor mye han skal gi for bilen.. han har vist ringt til forige eier for å høre hvor mye jeg ga for bilen når jeg kjøpte den osv.. Men har enda ikke greid å bestemme seg... er dette normalt? Det er blitt anntydet 130.000 som takst på bilen, selv om takstmannen ikke kunne si noe sikkert... men blir det særlig MINDRE enn dette så kommer jeg til å hyre en ekstern takstmann...

Uansett.. det er GODE nyheter også: Jeg får lov å ta av effekt anlegget! etter noen ukers mas så gikk de endelig med på det.

Så jeg regner med jeg kanskje får tatt det av på mandag! :)

Skal også ringe og høre ang importering av ny MR2 på mandag.. Kanskje brikkene begynne rå falle på plass nå..