Hvorfor ikke en turbokonvertering da? For herjing på gata så er det jo en grei måte å få fin guffe på? 
Søk om å få godkjent konvertering til trubo med effektøkning tilsvarende det en 4afe bil ble levert med, så bør det være relativt enkelt å få godkjent.
Blir vel å koste noen kroner uansett hvilken løsning man bestemmer seg for
NA er jo perfekt på en banebil eller tilsvarende, kanskje ribbe chassiet og forsterke litt her og der. Få på noe bra understell så har du jo en potent banebil.

Søk om å få godkjent konvertering til trubo med effektøkning tilsvarende det en 4afe bil ble levert med, så bør det være relativt enkelt å få godkjent.
Blir vel å koste noen kroner uansett hvilken løsning man bestemmer seg for

NA er jo perfekt på en banebil eller tilsvarende, kanskje ribbe chassiet og forsterke litt her og der. Få på noe bra understell så har du jo en potent banebil.
- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4