TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Paa tide med et lite kaffeslabras paa oestlandet snart?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#76235  av GT4 CS

Ka skjer?

#76261  av Anders gullstein

Hva med helga som kommer nå da? hadde det passet eller?

#76324  av Magne

passer fin fint for meg hverfall! Hvor som helst også... (nesten...)

#76325  av jumbo

Sorry, var på to uker ferie så har ikke fått svart her enda...

Tror det blir hradt for meg å få tid til et treff før jul, men kan prøve dersom dere blir enige om tid/sted. Lillestrøm er helt ok sted for meg, er mer usikker på om tiden strekker til :)

Quoc: Jeg har plass til deg dersom jeg får tid til å dra selv. Har sett bedre forsetepynt, men pyttsann, er jo snart jul og allting :twisted:

#76332  av kaimagne

I den grad jeg har mulighet til å komme, passer det best søndag ettermiddag. Skal på juleavslutning (pub-til-pub-runde) i Moss på lørdag, og da er jeg 100% sikker på at jeg ikke er oppe kl åtte, for å si det sånn! :)

Edit: Lillestrøm kl 1600 søndag er mitt forslag. (noen må jo ta initiativet her...)

Kai Magne

#76411  av Neemi

kaimagne skrev: Edit: Lillestrøm kl 1600 søndag er mitt forslag. (noen må jo ta initiativet her...)

Kai Magne

Jeg har mulighet da også. Og GT4 CS har helt sikkert tid kjenner jeg han rett :)
SÃ¥ vi er med :)

#76440  av kaimagne

Neemi skrev:
kaimagne skrev: Edit: Lillestrøm kl 1600 søndag er mitt forslag. (noen må jo ta initiativet her...)

Kai Magne

Jeg har mulighet da også. Og GT4 CS har helt sikkert tid kjenner jeg han rett :)
Da trenger jeg noen innfødte som kommer med gode forslag til treffsted. Jamfør forrige runde, så er kanskje ikke p-plassen på et kjøpesenter siste søndag før jul det aller beste alternativet...

Btw, mitt mobnr er 93222796.

Kai Magne

#76463  av GT4 CS

Neemi skrev:

Kai Magne

Det har du helt rett i neemi :D
Ang sted og møtes er jo utenfor skedsmohallen et ypperlig sted om det ikke står for mange biler parkert der da, er mange bra steder vi kan møtes. Men det avhenger litt av hvor mange vi blir, med tanke på hvor det er best og møtes. Noen flere forslag?

#76730  av Anders gullstein

kl 1600 på søndag høres okei ut for min del. Skedsmohallen, er det Norges varemessehall eller? Er sånn passe kjent på østlandet, begynner å bli bedre etterhvert da :roll: .

#76757  av GT4 CS

Skedsmohallen ligger i leira veien, på andre siden av jernbanen for åråsen stadion. Er noen fotball baner og bowling greier der. Varemessa ligger litt lenger ned i lillestrøm det.

#76797  av jumbo

Tror jeg skal få satt av tid, dersom forkjølelsen gir seg litt :P

Er ikke helt trygg på hvor skjedsmohallen ligger, fint om noen fikser et lite kart

#76820  av The Doctor

Er det ikke bedre å ta det utenfor varemessa da! Eller går det ikke an å parkere der messa er stengt?

#76824  av Neemi

The Doctor skrev:Er det ikke bedre å ta det utenfor varemessa da! Eller går det ikke an å parkere der messa er stengt?

Det er porter der så vidt jeg vet. Også er jo messa åpen hele helga så da er det vel sikkert folk der og.

#76914  av GT4 CS

Er porter inn dit som neemi sier ja, de er som oftest ulåste. Men det er falken vektere som passer på omerådet. Kan fort risikere og bli jaget vekk av de?
Er åpen for alle forslag til møteplass på søndag jeg.