TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TS-OGN Landstreff Nord 2005

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#81672  av ST205RR

Nemigirl skrev: Hvor overnattet de fleste av deltagerne i fjor da?

Di fleste lå vel inne på ommrådet i fjor, men pga at ikke alle klarte å oppføre seg sist blir overnatting/camping å skje uten for portene i år !!
(ca 100 meter fra banen)

Di som vil kan la bilene stå trykt parkert inne på ommrådet etter at banen stenger, da det vil bli innleid vakter som passer på om natten

så dere har 2 muligheter, campe rett utenfor porten eller på meyergården hotell (se side 1 i denne posten)

#81682  av Tor

Er ikke samme film nei, den filmen du tenker på er den røde Kadett GSIen som knakk bærearmen foran? :)
Sist redigert av Tor den 11 jan 2005 18:18, redigert 1 gang totalt.

#81684  av Qee

Lurer på om eg skal lage meg til med madrass osv osv bak i en av bilene jeg kjører :) SUV er greit og ha tilgjengeligt :D

#81760  av lexusmann

Dette hørtes veldig bra ut, men, det pleier å være et men, det er jo GRISELANGT til Mo i Rana herfra!!!! Var i Volda i jula, trodde aldri vi skulle komme fram. Det er like langt til Volda herfra som herfra og til Oslo. Men, seff, er jo forskjell på vinter og sommer, da....
Men, vi hvis vi var en gjeng fra Rogaland, hadde det vært show...

#81762  av memo

hvor langt har du å kjøre da?

#81765  av Tor

lexusmann skrev:Dette hørtes veldig bra ut, men, det pleier å være et men, det er jo GRISELANGT til Mo i Rana herfra!!!! Var i Volda i jula, trodde aldri vi skulle komme fram. Det er like langt til Volda herfra som herfra og til Oslo. Men, seff, er jo forskjell på vinter og sommer, da....
Men, vi hvis vi var en gjeng fra Rogaland, hadde det vært show...
Liker du ikke kjøre bil da? Sist lørdan kjørte jeg 2 timer pga at de har super burger der :) Kjempe go burger og en kjøretur, er vel ikke noe som er som det da?

Når jeg kommer nedover til ACR blir jeg og campe i telt vist være tillater det eller blir jeg og sove bake i bilen :) Ikke at jeg ikke har rå til hotel eller noe, men jeg liker og leve litt "Tex Willer" innimellom. Blir sikkert ikke alene heller urfor porten på ACR :)

#81775  av lexusmann

Det er forskjell på 2 og 14 timer, Tor...Liker veldig godt å kjøre, jeg :)

#81777  av memo

vi kjører mo -> oslo som helgeturer vi :P

er alle søringer så pingle når det gjelder å kjøre? :lol:

#81891  av sindrejl

memo skrev:vi kjører mo -> oslo som helgeturer vi :P

dere kom ikke på arendal treffet da ;) Anyway, jeg er nok å se på dette treffet.. er det noe påmelding noe sted?

#81894  av memo

arendal treffet kan vel ikke akkurat sammenlignes med dette ;)

påmelding skjer på http://www.sommertreff.no

#81895  av Tor

Skal ikke skryte på oss noe da, men vi er vant med "store avstaner" her oppe i nord da. Jeg kommer mest sansynlig til landssamlingen i trondhjem? eller hvor den skulle være :)

#81899  av sindrejl

PÅMELDT! ;) Fy flate jeg kommer til å drepe meg på ACR.. eller iallefall bilen :D

#81929  av GT4 CS

HAHA :shock:
Oslo- Rjukan for og kjøpe pølse var daglidags før :)

#81973  av MR2turbo

Nå er jeg påmeldt! :D håper på suksess! ;)

Til dere andre fra sør, jeg har bare 1500km å kjøre en vei... ;)
Vi må prøve å få til en skikkellig kolonne oppover :D

#81986  av ST205RR

på sommertreff sia ligger det galleri for biler som kommer på treffet,
di som vil kan maile inn bilde av bilen sin her:
http://www.sommertreff.no/v2/index.php? ... &Itemid=44
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 23