Legg innLagt inn:20 apr 2005 22:31
TurboKnut skrev:1994 modell, 80.000 km, sølv metallic, bodykit, svær FMIC/dump/3" rør.Solgt.
Kommer til å koste ca. 145.000,- inkl mva (pluss eng.avg)
Er sendt fra Japan og kommer i beg. av mars.
TurboKnut skrev:1994 modell, 80.000 km, sølv metallic, bodykit, svær FMIC/dump/3" rør.Solgt.
Kommer til å koste ca. 145.000,- inkl mva (pluss eng.avg)
Er sendt fra Japan og kommer i beg. av mars.
espenk skrev:Satt og leste litt over trådene om N/A Supra, og må si det frister mer enn Celica st205DET...hadde vært en kurant No. 2 bil til meg DET?!!
Har litt lyst på å få tak i en med manuell girkasse og targatak til ~200k ferdig reg. (rattet på rett side seff).. og kanskje dårlig i lakken slik at jeg kan omlakkere den til candy apple red eller lignende(litt billigere blir den også
)
Får håpe dollarkursen holder seg lavt frem til neste vår
Gjertsen skrev:Om 5 trins kassa tåler 500 hk. så vil jo det si at man fint kan slenge i Turbo kit Stage 2 da som koster ca 50.000 uff tankene løper vildt oppi hodet mitt nå.hehe, ja kansje det hadde vært tingen, men det hadde ikke jeg gjort
vurderer å kjøpe en NA supra uten å sette på skilter enda. siden det er 100.000 for bare å registrere den. også fikse litt på den også senere når man har penger, skilter
@lpher skrev:DET...hadde vært en kurant No. 2 bil til meg DET?!!øyh! Du har nok med Supraen du har fra før!
Elzin skrev: hehe, ja kansje det hadde vært tingen, men det hadde ikke jeg gjortWhoops...overså den...tenkte nok mer MED skilt jeg dabruke alle pengene p ådeler og aaaaldrig få rå til å hive den på veien
blir prøveskilt da
espenk skrev:Mener du det?!@lpher skrev:DET...hadde vært en kurant No. 2 bil til meg DET?!!øyh! Du har nok med Supraen du har fra før!
lexusmann skrev:Det vil jeg også tro....Må innrømme at jeg har VELDIG sansen for både nye IS og GS gitt
Savner IS'n, jeg....Men jeg hadde ikke så mye valg, da...
Lurte på om hvis rolla'n holdt så lenge, om jeg venta til den nye som kommer til neste år er 1-2 år....kankje det lot seg gjøre...man vet aldri!!!
espenk skrev: Tilbake til topic igjen.. nesten"De" sier at det er endel forskjell ja....og det regner jeg med stemmer...selv om jeg bare har prøvd Targa'n
Er det veldig stor forskjell på hvor stive mkiv med targa og hardtop er?
espenk skrev:LOL
Litt kjipt å ha en targatop som går ut i første sving![]()
@lpher skrev:"De" sier at det er endel forskjell ja....og det regner jeg med stemmer...selv om jeg bare har prøvd Targa'nDet er verdt det med targatak ja skjønner jeg...for den har unektelig en viss cab følelse nå man kjører uten tak vel og merke
Noen forskjell i stivhet med taket på...skal du være ganske paranoide for å kjenne tror jeg
@lpher skrev: LOLDet var da bra...nå tror jeg du har sett litt vel mye tegnefilm her gitt
SÅ ille er det ikke
Hadde ikke hatt NOEN som helst betenkeligheter med å kjøre skarpt med taket av...og det gjør jeg da til stadighet også