TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• castrol celica

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #378544  av Andreazz

Daniel_hoy skrev:Gleder meg til denne er ferdig. Stå på videre!

PS: Det som er bra med en prosjektbil er at den koster ikke noe å ha stående viss du får lei en periode
Litt oftopic, men det fikk meg til å lure på en ting. Er det vanlig at dere som har slike biler har noen form for forsikring på de? Tenker på brann og tyveri f.eks. Er jo litt verdi som blir stående etterhvert..
 #378546  av MOTORSPORTHUSET

det er noen som har men ytterst få selskap vil forsikre noe slikt.
jeg har skremmende nok ikke så dusøren hadde blitt stor hadde den blitt tatt.. :mrgreen:

men den er jo lett gjenkjennelig samme med delene som er custom så skummelt og prøve og omsette dette
og det er jo alt for trimma til og bruke på gata og alle dyre deler merker jeg så er ikke så redd for det egentlig.

lettere og komme seg unna me tyveri av en std utgave.
 #378553  av Zupra

MOTORSPORTHUSET skrev:lett og sitte hjemme og tenke misunnelig" sjønner jo det men vist
dere hadde vist va det innebar og bygge slik bil så kansje ikke dere hadde vært så missunelige.

for det første er det utrolig dyrt som du kun har råd til vis du lar det gå ut over alt ant.
jeg har ikke noe mer penger en dere jeg jeg bare bruker alt.
du får ikke råd til noen ting omtrent som kino god mat fest og alt som koster.
for det andre blir du litt enstøing for ingen gidder og sitte på siden av deg i 2000timer i garasjen.
du blir utrolig sliten for det er ikke lett og presse in 2000 timer i tilleg til vanlig jobb på 2år.
du blir trøyt i 2 år. ivertfall med 2 barn i tilleg.
du mister håpet motet mange ganger og blir utrolig fustrert særlig i begynnelsen når det
er så mange plasser du kan begynne. og det føles helt forferdelig og gjøre ting om igjen.
og ca 2 ganger i mnd mister du alt håpet og vil selge hele "dritet".
hehe høres ille ut?? for det er det. det er ikke verdt det i det hele tatt viss ikke du er helt syko entusiast som meg.

vis du vil gjøre dette så er dette anbefalingene

dump dama
ikke ha barn
ha ubegrensa med penger nesten
sykemld fra jobb med full lønn hjemme og skru og bygg som f...
:lol: :lol:
Hehe. Godt skrevet som om jeg skulla ha sagt det selv.
Har selv 2 unger og har bygget bil i 2år. Er heldigvis ferdig nå. :D

Meeeen en liiitn ting du glemmer..

ALT ER VERDT DET NÃ…R DEN ER FERDIG.

ps! såfremt du ikke gruser hele motorn på første turn som jeg gjorde da. :lol:

Men det er da også noe man dessverre må kunen regne med når man skal hente ut slike effekter som du gjør her.
selv om man prøver og gjøre det tryggere på alle mulige måter.

Du vet. Roma var ikke bygget på 1 dag.

Lykke til videre prosjektet ser helværst ut!
 #378557  av mr2storbrua

MOTORSPORTHUSET skrev:det er noen som har men ytterst få selskap vil forsikre noe slikt.
jeg har skremmende nok ikke så dusøren hadde blitt stor hadde den blitt tatt.. :mrgreen:

men den er jo lett gjenkjennelig samme med delene som er custom så skummelt og prøve og omsette dette
og det er jo alt for trimma til og bruke på gata og alle dyre deler merker jeg så er ikke så redd for det egentlig.

Man får jo lagringsforsikring da, er ganske sikker på at dette dekker brann og tyveri, samt en evt. ulykke ved flytting av bilen. Og det er forholdsvis billig (på en vanlig bil hvertfall). Mulig de spør hvor mye bilen er verdt/hvor mye du vil forsikre bilen for.
 #378568  av Drafter

MOTORSPORTHUSET skrev:det er noen som har men ytterst få selskap vil forsikre noe slikt.

du får finne en trang og liten plass ingen vil lete og montere sporingssystem eller noe slikt :D
tror det hadde blitt dyrt å forsikre den, selv som lagringsgods..

du sover vel i denne bilen regner jeg med, så er vel vanskelig å stjele den :lol:
 #378638  av ad92

Ønsker deg alt godt, håper alle timene blir verdt, å at du slipper store problemer gjennom sesongen :D
 #378826  av MOTORSPORTHUSET

nå vil www.motorsporthuset.no siden min snart være oppe og gå igjen i løpet av en uke.men med litt andre tjenester en før.
nå vil det handle girpneumatik for løpsbiler og handicap biler.

men for dere som har toyota sportsbil så skaffer hjeg det meste og er behjelbelig med mekanisk og deler og kan ta på meg jobber ang dette.
 #378853  av Drafter

MOTORSPORTHUSET skrev:nå vil http://www.motorsporthuset.no siden min snart være oppe og gå igjen i løpet av en uke.men med litt andre tjenester en før.
nå vil det handle girpneumatik for løpsbiler og handicap biler.

men for dere som har toyota sportsbil så skaffer hjeg det meste og er behjelbelig med mekanisk og deler og kan ta på meg jobber ang dette.
hvor bor du? :P
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 90