MOTORSPORTHUSET skrev:lett og sitte hjemme og tenke misunnelig" sjønner jo det men vist
dere hadde vist va det innebar og bygge slik bil så kansje ikke dere hadde vært så missunelige.
for det første er det utrolig dyrt som du kun har råd til vis du lar det gå ut over alt ant.
jeg har ikke noe mer penger en dere jeg jeg bare bruker alt.
du får ikke råd til noen ting omtrent som kino god mat fest og alt som koster.
for det andre blir du litt enstøing for ingen gidder og sitte på siden av deg i 2000timer i garasjen.
du blir utrolig sliten for det er ikke lett og presse in 2000 timer i tilleg til vanlig jobb på 2år.
du blir trøyt i 2 år. ivertfall med 2 barn i tilleg.
du mister håpet motet mange ganger og blir utrolig fustrert særlig i begynnelsen når det
er så mange plasser du kan begynne. og det føles helt forferdelig og gjøre ting om igjen.
og ca 2 ganger i mnd mister du alt håpet og vil selge hele "dritet".
hehe høres ille ut?? for det er det. det er ikke verdt det i det hele tatt viss ikke du er helt syko entusiast som meg.
vis du vil gjøre dette så er dette anbefalingene
dump dama
ikke ha barn
ha ubegrensa med penger nesten
sykemld fra jobb med full lønn hjemme og skru og bygg som f...

Hehe. Godt skrevet som om jeg skulla ha sagt det selv.
Har selv 2 unger og har bygget bil i 2år. Er heldigvis ferdig nå.
Meeeen en liiitn ting du glemmer..
ALT ER VERDT DET NÃ…R DEN ER FERDIG.
ps! såfremt du ikke gruser hele motorn på første turn som jeg gjorde da.
Men det er da også noe man dessverre må kunen regne med når man skal hente ut slike effekter som du gjør her.
selv om man prøver og gjøre det tryggere på alle mulige måter.
Du vet. Roma var ikke bygget på 1 dag.
Lykke til videre prosjektet ser helværst ut!
SHS Performance Trenger du få bremset motorn.? vi har DYNAPACK rulle god for 1100hk. Tuning bil,scooter & motorsykkel. ellers alt innen custom arbeid!! LEXUS IS200 værsting prosjekt.
http://www.shsperformance.no/index.php/ ... iew/42/1/7