TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #311118  av James

Fekk visst fri første nyttårsdag alikavell!!! :D hehe. Rett på polet å handle nå :P
 #311133  av Daniel HS

celicat23 skrev:
angrykid skrev:
ina skrev:nee.. er mye man kan få på ferie som jeg helst ikke vil ha...................... og ikke utsetter meg i fare for å få.... men jeg tenker på andre da:P
Du er nå evig omtenksom da.... :D
Ina skal ha det. Det er ikke hver dag noen foreslår for oss at vi kan kjøpe noen transexuelle horer i thailand :lol:
Hver våre lyster, men jo kanskje noen her som drar nytte av denne infoen da... Hehe...
 #311137  av Marcus

James skrev:Fekk visst fri første nyttårsdag alikavell!!! :D hehe. Rett på polet å handle nå :P
Gratulerer med innlegg nummer 6 000! :mrgreen:
 #311160  av Giske

Jada, nå får jeg holde dere oppdatert med min ville ferd fra nordmøre til Tønsberg.

Det gikk så som så, for å si det sånn! bilen har brukt ca 2.5L olje på veien, den kveler seg om jeg har clutchen inne mer enn 2 sek, og den går ikke mer enn 80 i oppoverbakkene, samme fa** hvor lavt gir og hvor mye gass du har.

Så vi har stoppet flere ganger underveis for å fylle olje, det gikk greit å starte den hver gang. men så kom avkjøringen fra E18 til tønsberg, opp bakken og inn i krysset. Der kvelte den seg. Tror dere jeg fikk start på den eller? nei!!! det gjorde jeg ikke! :evil: Så da var det bare å komme seg ut for å dytte den ut av krysset, venninna mi som ble plassert bak rattet holdt på å kjøre i autovernet på andre siden av veien, siden det var tungt å svinge ( :lol: ) og bilen ble konstatert død på stedet, 2km hjemmefra :|

Vi fikk på et vis tauet den hjem, så ligger den i en likpose i garasjen og venter på obduksjon... :roll:

NÃ¥ er jeg jaggu glad jeg er hjemme!
 #311161  av lexusmann

Giske skrev:Jada, nå får jeg holde dere oppdatert med min ville ferd fra nordmøre til Tønsberg.

Det gikk så som så, for å si det sånn! bilen har brukt ca 2.5L olje på veien, den kveler seg om jeg har clutchen inne mer enn 2 sek, og den går ikke mer enn 80 i oppoverbakkene, samme fa** hvor lavt gir og hvor mye gass du har.

Så vi har stoppet flere ganger underveis for å fylle olje, det gikk greit å starte den hver gang. men så kom avkjøringen fra E18 til tønsberg, opp bakken og inn i krysset. Der kvelte den seg. Tror dere jeg fikk start på den eller? nei!!! det gjorde jeg ikke! :evil: Så da var det bare å komme seg ut for å dytte den ut av krysset, venninna mi som ble plassert bak rattet holdt på å kjøre i autovernet på andre siden av veien, siden det var tungt å svinge ( :lol: ) og bilen ble konstatert død på stedet, 2km hjemmefra :|

Vi fikk på et vis tauet den hjem, så ligger den i en likpose i garasjen og venter på obduksjon... :roll:

Tror nesten det hadde vært bedre med ny motor... :shock:
 #311162  av Giske

lexusmann skrev:
Giske skrev:Jada, nå får jeg holde dere oppdatert med min ville ferd fra nordmøre til Tønsberg.

Tror nesten det hadde vært bedre med ny motor... :shock:
Ja, jeg har tenkt tanken... bilen kommer ikke til å se dagens lys på en stund ihvertfall! :(

Hvor mye ligger en motor til den bilen på egentlig? kunne jo benyttet anledningen til å kjøpe turbomotor da, men da koster det jo litt med forsikring osv :?
Er ihvertfall 2.0L 90 mod som sitter i nå. Gått endel, 238 000.
 #311168  av lexusmann

Er det mr2 eller celica det er snakk om?
har egentlig ikke så mye greie på dette, men egon i Danmark har som regel et bra utvalg i motorer...http://www.motorimport.dk/ Marcus(Mr2Turbo her på forumet)har god kontakt med han...så har du jo toyparts i Bergen...har sikkert også litt forskjellig..blir sikkert en del pengemessig, men disse vet hva de holder på med... :wink:
 #311169  av Giske

er celica det er snakk om. Blir vel endel penger ut av lomma for å få den til å gå igjen i det hele tatt, så.. :(
 #311298  av Daniel HS

JAJAJA... Andre som har hatt en grei feirling? Har hatt det greit i kveld, blitt god og full og kjent med folk jeg ikke viste eksisterte!!! Hehe..

DEre andre da?
 #311301  av hmsilset

Daniel HS skrev:JAJAJA... Andre som har hatt en grei feirling? Har hatt det greit i kveld, blitt god og full og kjent med folk jeg ikke viste eksisterte!!! Hehe..

DEre andre da?

bare rolig her.Det som er det morsomme med å bli full da :D Bli kjent med nye folk man vaneligvis ikke ville kontakta.
 #311302  av James

Daniel HS skrev:JAJAJA... Andre som har hatt en grei feirling? Har hatt det greit i kveld, blitt god og full og kjent med folk jeg ikke viste eksisterte!!! Hehe..

DEre andre da?
HER var det en helt knall start på nyåret !!! :mrgreen:
 #311305  av Daniel HS

hmsilset skrev:

DEre andre da?

bare rolig her.Det som er det morsomme med å bli full da :D Bli kjent med nye folk man vaneligvis ikke ville kontakta.
Ehh... Problemet er jo at jeg ikke husker halvparten av hvem de er i dag... :roll:

Og faen så fyllasyk jeg er, hvis det kan kalles det, føler jeg er full enda, drakk til klokken nærmet seg 6 tror jeg...
 #311499  av inzane2012

jippi, da har endelig xboxen min og blitt "ødelagt"... har gått å ventet ganske lenge på at jeg og skulle få problem med min da så og si alle jeg kjenner har hatt sin inne på rep etter tur og orden, så det var vel bare ett spm om tid før min og tok kvelden... nesten så jeg begynner å lure på om microsoft har lagt inn ett "virus" i maskina som slår den ut etter ei viss tid....
 #311504  av celicat23

MS har innrømmet at de visste at det var "kvalitetsproblemer" med x-box'en før de slapp den ut. Men istedenfor og holde den tilbake og fikse problemene så ble box'ene solgt for og få de ut på markedet før PS3.

Har selv hatt 3 stk på reperasjon. Siste gangen sendte jeg 2stk samtidig, og fra jeg ringte til jeg hadde begge tilbake fra reperasjon tok under 2 uker.

Uansett så er xbox'en så uendelig bedre enn PS3'n hvis du liker online spilling, at det er ikke mye til valg man har. Eneste jeg gjør med PS3'n er og se på blu ray filmer.
 #311506  av JK86

okey detta blir en diskusjon kjenner jeg. ps3 er jo mye bedre online. dritt boxen koster jo penger og spille online på. ps3 er gratis
  • 1
  • 399
  • 400
  • 401
  • 402
  • 403
  • 1175