TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #314693  av TopSecret

Da kom endelig søen igjen her i Ålesund og "snødriftingen" er i gang for min del :D
Tenkte jeg skulle få fikset filmkamera'e å legge ut noen videoer.

Noen her som har noe kule videoer/bilder av sin toyota på snøføret? :D
 #314701  av tojo

Everton - Liverpool 1 - 0 :D
jaja di beste vant til slutt,etter 2 ekstraomganger :D
 #314766  av ArildM

Akkurat kasta bort 4-5timer på Burnout(TM) Paradise The Ultimate Box på PC, genialt spill :mrgreen: Fotball? Neh.
 #314781  av inzane2012

syns burnout paradise var DØDSkjedelig...spillte det to-tre ganger før jeg la det vekk, før det første spillet som ble levert inn til gamestop når jeg flytta nordover...
kjøringa, og hele opplegget var ikke litt som jeg hadde venta meg av den serien, nei, burnout revenge er mye bedre :P
 #314815  av ArildM

Leverte inn forbanna Mirrors Edge jeg, makan til møkkaspill. Etter det har jeg ikke kjøpt et eneste spill til Xboxen (eller pc for den saks skyld).
 #314824  av inzane2012

ArildM skrev:Leverte inn forbanna Mirrors Edge jeg, makan til møkkaspill. Etter det har jeg ikke kjøpt et eneste spill til Xboxen (eller pc for den saks skyld).
åh? det har jo fått ganske bra kritikker da? pluss det virket ganske kult ut det lille jeg har sett av det da, springe rundt å hoppe over hustak langt over bakken i heseblesende fart:P hehe... jeg har vurdert å kjøpe det, men så tok xboxen min kvelden og ups har enda ikke vert å henta den enda jeg har ringt til dem flere ganger så den står klar i gangen og bare venta på å bli sendt til microsoft... jævlig kjedelig tidspunkt den ble ødelagt på og, kjøpte meg fallout 3 i romjula, og når jeg kom oppigjen etter ferien var maskina kaputt, fikk rødøye 2 dager etter jeg kom hjem så har nesten ikke fått spillt det, og nå har pcen min klikka helt, får ikke starta windows en gang, så jeg fant ut jeg lika godt bestillte ny harddisk... som will smith sa i I, robot, shit just keeps malfunctining around me...
 #314827  av celicat23

Har ringt DHL hver gang jeg har levert mine box'er til reperasjon, men mulig de bruker UPS(vi mistet pakken din og er udugelige A/S) andre deler i landet... De har ivertfall hentet boxene innen 1-3 dager etter at jeg ringte.

Uansett... Mirror's Edge er som demoen viser deg. Liker du utfordringen med og hoppe og klatre så liker du spillet. Syns selv spillet var helt fantastisk, for det er noe helt nytt noe - ikke bare "enda ett skytespill". Veldig kort spill, da det tok bare 1 helg med litt spilling "nå og da" for og runde det, men...

FREDAG!!!!!!!!!!! SNART HELG!!!
 #314829  av inzane2012

celicat23 skrev:Har ringt DHL hver gang jeg har levert mine box'er til reperasjon, men mulig de bruker UPS(vi mistet pakken din og er udugelige A/S) andre deler i landet... De har ivertfall hentet boxene innen 1-3 dager etter at jeg ringte.

Uansett... Mirror's Edge er som demoen viser deg. Liker du utfordringen med og hoppe og klatre så liker du spillet. Syns selv spillet var helt fantastisk, for det er noe helt nytt noe - ikke bare "enda ett skytespill". Veldig kort spill, da det tok bare 1 helg med litt spilling "nå og da" for og runde det, men...

FREDAG!!!!!!!!!!! SNART HELG!!!
ser for meg at dhl er litt bedre, uten å egentlig ha noen grunn for å si det:P hehe... men eska kom med fra ups og va demmes sporings system, pluss microkuk sa jeg skulle ringe til dem...menmen, får vel ta å ringe til MS igjen idag, for dem skal jo ha boksen hos seg innen 20 dager etter jeg bestillte reperasjon, og jeg bestillte det den 6. januar...

liker litt sånne spill ja, men vist det er så jævlig kort så gidder jeg ikke bruke peng på det...
 #314841  av ArildM

Atte... Om en stokker om på bokstavene i Toyota Mr2 kan en få Roy Tomat 2.

På tide med helg nå.
 #314843  av James

Blir ny bil på meg i helga om alt går som planlagt i ettermiddag!!! :mrgreen: :mrgreen:
 #314847  av James

hmsilset skrev:
James skrev:Blir ny bil på meg i helga om alt går som planlagt i ettermiddag!!! :mrgreen: :mrgreen:
Venter i spenning :D
hehe, gleder meg som en unge! :P
 #314848  av hmsilset

James skrev:
hmsilset skrev:
James skrev:Blir ny bil på meg i helga om alt går som planlagt i ettermiddag!!! :mrgreen: :mrgreen:
Venter i spenning :D
hehe, gleder meg som en unge! :P
FÃ¥ ett hint da.Er den svart eller er den ikke annonsert?
  • 1
  • 407
  • 408
  • 409
  • 410
  • 411
  • 1175