- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
ArildM skrev:Jeg kjøpte den vel i midten av oktober 2008...Dæven, snakk om å bli rundlurt. Lenge siden du har kjøpt bilen? Dette er jo svært stort brudd på en evt kjøpekontrakt
ArildM skrev:Hvilken bil var det da? Kan jo sjekke opp hva motorimport koster, evt om noen har liggende motor i norge slik at du blir hjulpet på en rimelig måte?Er snakk om en toyota celica GTi 90 2L 90 mod.
Synd å bli lurt på en slik måte, og jeg vil da si at det kan skje den beste. Var kjøpesum latterlig lav, eller ble bilen solgt til ca markedspris? Ganske mye jeg ville ha vurdert, men om selger på et muntlig vis har sagt at motor var grei, at motor virket grei (ingen store lekkasjer, ulyder osv), og kjøpesum var tilsvarende det en slik bil koster på markedet ville jeg ha følt meg såpass lurt at jeg ville ha ringt og kjeftet opp eier og bedt om å få tilbakebetalt beløp tilsvarende ny motor. Hvis ikke hadde jeg gått til forbrukerombudet.
Toyota-mr2 skrev:kjipt med useriøse folk, men håper du får fiksa den da;)ja, det er vanvittig kjedelig!