TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #316007  av celicat23

inzane2012 skrev:er slettes ikke så usannsynlig det du, en som bor i hjembygda mi kjøpte seg en mitsu 3000gt for ca 4 år siden, og han har garantert ikke kjørt den mer enn 10000km på den tiden, han kjørte den vel 1500km på det første året, og det var inkludert turen hjem fra østlandet når han henta den... han bruker den kun på fine solværs dager og 1. og 17. mai, og fine solværs dager kan det vere få og langt mellom på vestlandet inni mellom fjella...
Ser vel en liten forskjell mellom en 3000gt og en mr2 :wink: Ser bilene jeg selv har hatt, som har *kun* blitt kjørt når det har vært sol og tørre veier, når jeg har hatt tid eller lyst vel og merke. Til og med de har klart en 5000km i året. Og største delen av de km har vært inn og ut av garasjen for og vaske av støvet som har samlet seg på bilen mellom hver gang den har blitt kjørt.

For all del: ikke umulig og kjøre så lite, ser det bare som mindre sannsynlig tatt bilen i betraktning.
 #316008  av hmsilset

Synes det er viktig å bruke bilene sine jeg :P Grisekjører mr2n året rundt, og ryker noe så fortjener den nytt :P
 #316032  av James

Da stikker eg for å knikke å polere mr2en på jobben :mrgreen:
 #316055  av Daniel HS

hmsilset skrev:Synes det er viktig å bruke bilene sine jeg :P Grisekjører mr2n året rundt, og ryker noe så fortjener den nytt :P
Endelig en som er av samme oppfattning om meg :D Bilen skal brukes! Jeg bruker bilen for det den er verdt. Har ihvertfall det mye mer morro enn de jeg kjenner som er redd for plastikk, felger, salt og alt mulig som kan skje "hvis som om at liksom det og det kan skje hvis de skulle være max uheldig"... :P Men sant skal sies, har fått betale ved å måtte stått noen timer i garasjen etter leking før med bilene jeg har hatt tidligere... :P
 #316075  av inzane2012

hmsilset skrev:Synes det er viktig å bruke bilene sine jeg :P Grisekjører mr2n året rundt, og ryker noe så fortjener den nytt :P
kjører min og året rundt, men er mest av økonomiske årsaker, for hadde jeg hatt råd til en bil til hadde jeg kjøpt meg en billig drittbil til vinteren og latt mr2'n få hvile da, og brukt den tida på å fikse litt på den :P
 #316102  av celicagt4205nord

inzane2012 skrev:
kjører min og året rundt, men er mest av økonomiske årsaker, for hadde jeg hatt råd til en bil til hadde jeg kjøpt meg en billig drittbil til vinteren og latt mr2'n få hvile da, og brukt den tida på å fikse litt på den :P
hva er poenget med å la bilen står inne om vinteren?jeg lever i den oppfatningen av att bilen skal brukes året rundt,det er jo ikke vits å spare noe til noen andre :D
 #316139  av inzane2012

celicagt4205nord skrev:
inzane2012 skrev:
hva er poenget med å la bilen står inne om vinteren?jeg lever i den oppfatningen av att bilen skal brukes året rundt,det er jo ikke vits å spare noe til noen andre :D
ja det kan du si, men jeg har kommet til det punktet da jeg faktisk syns synd på bilen min nå, er en del som må ordnes på den nå, og det hadde vert letter å gjort vist den kunne fått stått i fred, er litt vanskeligere å begynne på større reperasjoner og sånt når mann er helt avhengig av bilen...
 #316144  av JK86

kjenner meg igjen i det der. jeg tok avgjørelsen om og kjøpe meg en dritt bil i vinter så jeg fikk fiksa opp mr2`n min. men er ikke så lett når vinterbilen brøyt sammen og go bilen ligger i deler. kjipt det men thats life. gleder meg til sommeren kommer nå asså.
 #316170  av angrykid

insane, jeg har en mr2 stående som du kan få kjøpe.. :P bruke som vinterbil mens du flikker på din egen.. hehe :P
hadde jo vært greit med to mr2'er da? :P

Drømmen min er faktisk 3 mr2'er.. en mk1 i mint condition med 4agze, kun til bruks på finfine dager, en mk2 med turbo for banekjøring, og en mk3 som helårsbil med hardtop... :) Men det får bli i ett senere liv.. :P
 #316184  av inzane2012

angrykid skrev:insane, jeg har en mr2 stående som du kan få kjøpe.. :P bruke som vinterbil mens du flikker på din egen.. hehe :P
hadde jo vært greit med to mr2'er da? :P

Drømmen min er faktisk 3 mr2'er.. en mk1 i mint condition med 4agze, kun til bruks på finfine dager, en mk2 med turbo for banekjøring, og en mk3 som helårsbil med hardtop... :) Men det får bli i ett senere liv.. :P
hehe, nja, dama er jo på utkikk etter bil, så kanskje ho kan kjøpe den:P hehe...
 #316190  av angrykid

Hadde jo ikke vært så dumt det, inzane. :) Vi får snakkes nærmere om det, Hans er på utkikk etter stasjonsvogn etterhvert, pga hund og katt som han ikke får med seg om de skal på tur.. :) Men vet ikke når han blir å kjøpe da..
 #316192  av inzane2012

angrykid skrev:Hadde jo ikke vært så dumt det, inzane. :) Vi får snakkes nærmere om det, Hans er på utkikk etter stasjonsvogn etterhvert, pga hund og katt som han ikke får med seg om de skal på tur.. :) Men vet ikke når han blir å kjøpe da..
er den røde det er snakk om da?? ja, du får komme innom i kveld da, så kan du få deg fastelavens bolla og saft i samme slengen :P hehe
 #316270  av ina

sikkert mange som har hørt denna før, men...

• 1
  • 414
  • 415
  • 416
  • 417
  • 418
  • 1175