TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #316352  av inzane2012

ja, idag fikk jaggu annlegget mitt kjørt seg ja, blitt helt utsulta på skikkelig metal så idag måtte jeg sette ned foten og fyrte opp ett par klassikere fra Dream Theater som Pull me under, Home, As I am og Endless sacrifice, for deretter og pøse på med litt Childer of Bodoom, en dæsj god gammal Falconer og Freedom Call, og så fylle på med litt Helloween! og det kan jeg love dere gjorde godt for sjela mi ja!! :twisted: :twisted: må si jeg er ganske imponert over subben ja, guffa som faen og den hadde null problem med å holde følge med basstrommene til herr Portnoy og Dragonforce. merket høyrefoten har føltes litt tyngre ut idag enn ellers ja :P :twisted:
 #316360  av Giske

inzane2012 skrev:ja, idag fikk jaggu annlegget mitt kjørt seg ja, blitt helt utsulta på skikkelig metal så idag måtte jeg sette ned foten og fyrte opp ett par klassikere fra Dream Theater som Pull me under, Home, As I am og Endless sacrifice, for deretter og pøse på med litt Childer of Bodoom, en dæsj god gammal Falconer og Freedom Call, og så fylle på med litt Helloween! og det kan jeg love dere gjorde godt for sjela mi ja!! :twisted: :twisted: må si jeg er ganske imponert over subben ja, guffa som faen og den hadde null problem med å holde følge med basstrommene til herr Portnoy og Dragonforce. merket høyrefoten har føltes litt tyngre ut idag enn ellers ja :P :twisted:
DIGG!! :D

Kjenner det blir savn på ordentlig høy og god musikk når man er uten bil!! originalanlegget i avensisen har ikke helt samme effekten :roll:

:p
 #316428  av IWSTi

Den var ny sist eg høyrde på Helloween no, heilt gløymt dei. Takker! :D
 #316430  av inzane2012

IWSTi skrev:

Den var ny sist eg høyrde på Helloween no, heilt gløymt dei. Takker! :D
da har du gått glipp av mye, better than raw albummet deira fra 99 er ganske fett :) med I Can, Time og More that just a hand full of pain er konge låter :P
 #316433  av IWSTi

Eg får sjå litt på jutube, har nok gått glipp av litt ja. Havna utpå med litt anna type musikk som Korn, Disturbed, Soulfly, Slipknot og sånt på slutten av 90talet :lol: Berre Maiden som har fulgt med heile vegen av dei gode gamle :wink:
 #316436  av inzane2012

IWSTi skrev:Eg får sjå litt på jutube, har nok gått glipp av litt ja. Havna utpå med litt anna type musikk som Korn, Disturbed, Soulfly, Slipknot og sånt på slutten av 90talet :lol: Berre Maiden som har fulgt med heile vegen av dei gode gamle :wink:
disturbed går ann, korn har ett par bra sanger, ellers så syns jeg ikke så mye om slipknot, aldri likt musikken dems, pluss jeg syns holdningen dems er helt på trynet, høres ut som en gjeng med bikerboys midt i ungdoms opprørert sitt mot foreldra sine :P hehe
 #316445  av JK86

hørt om ill bill før? hørte det på en fest i helga. only time will tell var ikke så gæli.... hehe
 #316449  av inzane2012

JK86 skrev:hørt om ill bill før? hørte det på en fest i helga. only time will tell var ikke så gæli.... hehe
aldri ført om, men kanskje jeg får madammen til å laste ned en sang, siden det er hu som har limewire og der skitet der på sin pc :P

MEN ett band dere MÅÅÅÅ høre noen sanger fra er Dog Fashion Disco !!! en fin introduksjons låt der er Antiquitie's Small Rewards, skikkelig psykedelisk band med noen helt ville låter og navn på låtene! kan neeeeeeeeeeesten sammenligne dem litt med Tool, er det nermeste jeg kommer noen å sammenligne dem med :P hehe
 #316528  av IWSTi

Om ein likar Disturbed type musikk er Killswitch Engage ganske bra, My curse og Holy diver(Ikkje lika bra som Dio sin sjølvsagt) er verdt å høyra. Dei siste eg har fått dilla på er Hypnogaja og Poets of the fall.
 #316578  av ina

simple plan er dritt bra!!!!!!!
 #316614  av JK86

Toyota-mr2 skrev:ill bill var jævlig bra da
ja det er egentlig det. særlig fordi han karen er fra texas. skikkelig bondetamp. men høres ikke sånn ut. hehe
  • 1
  • 415
  • 416
  • 417
  • 418
  • 419
  • 1175