TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #316615  av inzane2012

JK86 skrev:
Toyota-mr2 skrev:ill bill var jævlig bra da
ja det er egentlig det. særlig fordi han karen er fra texas. skikkelig bondetamp. men høres ikke sånn ut. hehe
vent litt nå, ill bill, er ikke det dem som spiller raga eller jokke sanger og synger på norsk??
 #316622  av JK86

hahaha. sorry men om du laster ned ill bill med my uncle eller only time will tell så skjønner du at han ikke passer helt inn i gullfisken.
 #316624  av inzane2012

JK86 skrev:hahaha. sorry men om du laster ned ill bill med my uncle eller only time will tell så skjønner du at han ikke passer helt inn i gullfisken.
det gjorde ikke det bandet fra texas som var med i gullfisken heller ;) var vel fire karer som spilte en raga låt med banjo og kassegitar og utkledd i skikkelig hillbilly klær heller :P hehe
og dem sang på norsk :P

EDIT: var en jokke låt, to fulle menn fremført av Hayseed Dixie :) fant den nettopp på youtube, irriterte meg så jævlig at jeg ikke husket hva dem hette så jeg var nødt å finne dem frem:)

enjoy :P hehe
 #316630  av JK86

hehe det var litt fett da. men du burde laste ned noe ill bill. er spesiell rap men de har noe bra men masse dritt oxo så klart
 #316635  av inzane2012

JK86 skrev:hehe det var litt fett da. men du burde laste ned noe ill bill. er spesiell rap men de har noe bra men masse dritt oxo så klart
ja, får be dama gjøre det når hu kommer hjem, jeg har ikke noen nedlastings program på min data, gidder ikke det styret med limeware eller BS osv osv osv...eneste måtte vere dc++ men det er så tungvindt til å laste ned en og anna sang med :P
 #316682  av lexusmann

Engelskmennene kan lage bil, det er sikkert å visst... :shock: http://www.dinside.no/805888/nyhet-asto ... bs-volante
 #316712  av Supramk3turbo

Thomas 1-0 Mack ØL
 #316728  av celicat23

JEG SKAMMER MEG OVER OG IKKE HA GJORT DETTE FØR!!!!

Nå har jeg en pc til salgs, til en møkk billig pris, men som vanlig så er det disse byllene på samfunnets rompe som sender "Jeg kjøper den for latterlig-lav-pris og henter den nå!!" e-post, akkurat som de gjør meg en føkkings tjeneste ved og kjøpe den til laaaaangt under markedspris - så de selv kan selge den videre med fortjeneste.

SÃ…... SÃ…Ã…Ã…Ã…Ã… fikk jeg ideen over alle ideer!!!

Steg 1. www.google.com
Steg 2. Søk på "gay newsletter"
Steg 3. Bruke 1 time og verve IDIOTEN opp til alle homofile nyhetsbrev jeg kan finne.

MUUUUHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA!!!!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: SUCK MY BALLS!!!!!!!
 #316729  av Supramk3turbo

Hi hi hi, Genialt :lol:
  • 1
  • 416
  • 417
  • 418
  • 419
  • 420
  • 1174