TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #316734  av hmsilset

celicat23 skrev:JEG SKAMMER MEG OVER OG IKKE HA GJORT DETTE FØR!!!!

Nå har jeg en pc til salgs, til en møkk billig pris, men som vanlig så er det disse byllene på samfunnets rompe som sender "Jeg kjøper den for latterlig-lav-pris og henter den nå!!" e-post, akkurat som de gjør meg en føkkings tjeneste ved og kjøpe den til laaaaangt under markedspris - så de selv kan selge den videre med fortjeneste.

SÃ…... SÃ…Ã…Ã…Ã…Ã… fikk jeg ideen over alle ideer!!!

Steg 1. http://www.google.com
Steg 2. Søk på "gay newsletter"
Steg 3. Bruke 1 time og verve IDIOTEN opp til alle homofile nyhetsbrev jeg kan finne.

MUUUUHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA!!!!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: SUCK MY BALLS!!!!!!!

Du er Genial :D jeg er en litt snill person, og da er det godt å se hva man faktisk skal gjøre med sånne innpåslitne sopere :P
 #316743  av JK86

Toyota-mr2 skrev:
JK86 skrev:
Toyota-mr2 skrev:ill bill var jævlig bra da
ja det er egentlig det. særlig fordi han karen er fra texas. skikkelig bondetamp. men høres ikke sånn ut. hehe
jeg hadde faen ikke klart å gjetta at han var fra texas hehe
vel. familien er derfra og han er født der men oppvokst i N.Y. forklarer jo en del
 #317058  av tojo

:D Å nok en seier til Everton,begynner å bli en vane dette. :D
 #317070  av Daniel HS

jacquelin skrev:Noen i Bergen som kjører fulle folk i natt? :D
Kan kjøre hvis jeg får kjøre Supran i kveld? CSen står uten motor så... :P
 #317074  av jacquelin

Haha! Supraen er både i Drammen og like lite kjørbar som din. :P Får du ikke lånt en bil? Hehe.
 #317075  av Daniel HS

jacquelin skrev:Haha! Supraen er både i Drammen og like lite kjørbar som din. :P Får du ikke lånt en bil? Hehe.
Prøvde egentlig bare å snike meg til å kjøre Supra i kveld jeg... :P Kjører rundt i Transitt Connect jeg nå så... :P
 #317083  av Daniel HS

jacquelin skrev:Hmmm. :P Men er jo god plass i en Transit da! Bare jeg får sitte foran...
Hehe... Den er nok stapfull i materiell du...
 #317344  av lexusmann

Folk prøver seg på forsikringssvindel her også...er en celika mk7 der også... :?
http://www.h-avis.no/section/video/1225&id=678
  • 1
  • 417
  • 418
  • 419
  • 420
  • 421
  • 1174