TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• G6r logg.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #388332  av EXS

custum stuk FTW :P

lurer på og ta en titt på det orginale grenerøret nå, se om jeg kan forbedre flyten i collectoren, får se hva jeg orker i morgen.... er HELT ødelagt nå i pollensesongen :evil:
 #388341  av ArildM

Hoff, heldigvis reagerer jeg ikke så mye på pollen lengre, men det ødelegger en helt om det virkelig setter inn :roll:
FÃ¥tt deg medisin mot pollen da? Funket bra for min del :)
 #388351  av EXS

fått meg medisin ja, men merker det litt allikevel.... går litt fra dag til dag :roll:

men en kan trygt si at våren ikke er min favoritt sesong :lol:
 #389298  av EXS

fått et nytt 8" bass element av typen dobbeltspolet MTX thunder 5500, denne erstatter det gamle 8" JL elementet som jeg har brukt i 4 år nå, skal bli godt og få litt trykk i kupeen igjen :)

noen mørke og blurry bilder 8)

Bilde

Bilde
 #389307  av ArildM

Misunner deg der. Bruker en 20 års gammel Blaupunkt og tilhørende 2stk papphøyttalere fra samme årstall i KE30en :lol:
 #390384  av EXS

mtx`en var brent :evil: så da gikk jeg tilbake til JL`en

funnet ut at jeg skal fjerne sidelistene på bilen nå for en cleanere look, så i morgen etter jobb går jeg løs på de med varmepistol 3M sitrus spray og gir bilen en god rubbing/polering etterpå, kommer også til og fjerne kjølevanns sirkulasjonen som går inn i gass spjeld, bruker aldri bilen om vinteren så da trenger jeg sannsynligvis ikke bekymre meg om ising i spjeldet.... ikke store greiene, men resultat blir jo at innsugsluften blir kaldere når den går inn i motor
 #390392  av ArildM

Alle monner drar :) Kjipern med MTXen, bruktsalg da forstår jeg..?
 #390402  av EXS

ArildM skrev:Alle monner drar :) Kjipern med MTXen, bruktsalg da forstår jeg..?
fikk den av min bror... så var ikke største tapet økonomisk :P
 #390558  av EXS

fikk fjernet kjølevanns oppvarmingen til gass spjeldet idag, enkleste mod`en jeg har gjort :lol:
 #390636  av EXS

beste plasseringen jeg fant til det japanske krigs flagget

Bilde

ser bedre ut når man ser motorrommet i sin helhet, skulle jeg forandret noe så ville jeg hatt litt mørkere rødfarge... men det får jeg ta ved en eventuelt ny bestilling... må jo ha de nye Ts-OGN klistermerkene snart uansett :)
Sist redigert av EXS den 15 mai 2011 23:12, redigert 1 gang totalt.
 #390638  av EXS

var denne bilen som inspirerte meg til og utvikle den looken bilen har idag.... selvsagt tok jeg det jo et par hakk videre med mine preferanser :D

Bilde
 #390652  av Zepticon

EXS skrev:var denne bilen som inspirerte meg til og utvikle den looken bilen har idag.... selvsagt tok jeg det jo et par hakk videre med mine preferanser :D
Du kunne godt droppa å lakket alt nedenfor lyktene spørr du meg ;)
 #390749  av EXS

ikke umulig at jeg gir fangeren og list en re-spray i den nærmeste fremtid da de trenger det..... og da blir det muligens og prøve med rødt igjen på fanger og list men panseret blir som det er, ihvertfall foreløpig

har hatt denne fargekomboen i 2 år nå og begynner og er klar for noe nytt :)

kommer også til og fjerne sidelistene på bilen når jeg først er i gang

må bare få ryddet garasjen først og lånt meg en kompressor
 #391432  av EXS

tok av sidelistene på bilen i helgen bare for og finne ut at under lista på passasjer siden var lakken full av luftbobler langs hele dørens lengde.... noen plasser løsna også lakken helt inn til stålet

blir noen timers ekstra jobb her ja

Bilde
 #391435  av ArildM

Du fant det i alle fall nå før det har begynt å ruste 8)
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 51