TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Auduns MR2 MK2

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #417313  av FT86

del med deg :)

tar vel en stund å få felger fra japan? sikkert ikke "over night" :P
 #417344  av Audun F

Her er en liten smakebit da ;)
600x450-2012061900005.jpg
600x450-2012061900005.jpg (36.33 kiB) Vist 358 ganger
Jeg ville i utgangspunktet ha noe med kant, og det har jo disse. Det ultimate ville jo vært BBS RS i samme størrelse, men det har jeg ikke funnet et sett av så langt - kanskje senere...

Er nok ikke overnight shipping akkurat, de blir først sendt til et varehus i Japan et sted før de shippes til meg. Aner ikke når de eventuelt kommer, men det er jo ikke som om jeg ikke har andre ting jeg skal ha ferdig før de skal på plass :mrgreen:

Fikk henta ut noen nye bolter fra Toyota i går - så da kommer vel styringa på plass snart håper jeg...
 #417354  av McLarren

3rlend skrev:ikke for å være slem eller noe.. men likte ikke de der helt :S
hadde passet en lexus men ikke mr2 :P

Sorry :D
+1, må nok si meg enig der.

Ville gått for noe mer likt Volk TE37 osv, litt mer rett look på den bilen. :)
 #417356  av Audun F

Regnet med at dere ikke ville bli fornøyde :P Jeg var ikke sikker selv heller - de så litt merce ut, men til 10000 yen så syntes jeg det burde prøves :D

De har i alle fall rett dim... og det er det svært få felger som har ser det ut til...

Igjen, hadde jeg funnet - så hadde jeg kjøpt BBS RS felgene, men finner de ikke i rett dim - enda...

Ellers så er det klart at Volk TE37 eller Zito Tokyo etc hadde vært fint (og de har jeg sikla på en stund), men nå har Daniel allerede sånne felger og siden vi har samme farge (nesten) og leppe etc. så ville jeg prøve noe annet ;)
 #417381  av john_e

Jeg syns de felgene der er helt fine, riktignok på en litt uvanlig måte, men det kan bli tøft med riktig stuk ;)

Ikke gå for TE37 eller Zito Tokyo da, de er jo alt for "vanlige" nå til dags :mrgreen:

Noe virkelig tøft kommer av å gå litt uvanlige stier :)
 #417386  av ArildM

Ikke gå for TE37 eller Zito Tokyo da, de er jo alt for "vanlige" nå til dags :mrgreen:
Enig, er sikkert dønn ukule felger om ett års tid :wink:
 #417391  av 3rlend

ArildM skrev:
Enig, er sikkert dønn ukule felger om ett års tid :wink:
du er ukul :P
 #417777  av Audun F

Fikk gjort litt i går igjen, så nå er røra under komplett (tror jeg), alt av slanger til radiatoren er på plass og styringa under er bolta på...

Neste jeg tror er på lista nå er å få på plass det elektriske forran og få fikset resten av styrestaget + å få fra hverandre hub og kalippere etc slik at det kan syrebades... Regner med en vinkelsliper vil gjøre jobben :mrgreen:

Fikk også bekreftelse på at de (stygge) felgene er klare for sending - mot at jeg betalte frakta først... 72000 yen! Ble ikke så billig alikevel de felgene :|
 #417781  av DanielJ

Hvis du senker bilen noe jævlig, altså 7cm bak og 6cm forran. Vil de felgene se bra ut! Liker de godt :)
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 73