TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#97669  av FireWalk

Camelon: hehe... vet ikke om jeg orker så mye i dag jeg etter i går... hadde en liten episode med en viss nabo... :shock: (intærn den der) hehe..

nei hva skal jeg ta meg til i dag da? er en del folk som vil ha meg med å drikke.. men er jo så sløv i dag.. skal jeg hive meg rundt og bli med å feste, eller sitte hjemme og se film eller noe med venner? hmm... hardt valg dette her.. MR2en er jo på verksted enda så jeg får jo ikke kjørt ruindt heller... så da har jeg jo allerede eleminert vekk EN god grunn til å være edru. :P

#97673  av RedCelica

I dag blir det herlig filmkveld med mannetanga og brus! 8)

#97743  av Dalan

Nå er sommerdekka akkurat kommet på plass.. Aah så digg!! :D

Mannetanga...? Vil vi vite hva du mener med det? :S

#97770  av GT_rider

Dalan skrev:Nå er sommerdekka akkurat kommet på plass.. Aah så digg!! :D

Mannetanga...? Vil vi vite hva du mener med det? :S
Du er seint ute. Hatt mine på i en uke alt :D Fenomenalt med sommerdekk :)
Mannetanga vil vi ikke vite hva han mener med nei :wink:

#97773  av cameleon

FireWalk skrev:Camelon: hehe... vet ikke om jeg orker så mye i dag jeg etter i går... hadde en liten episode med en viss nabo... :shock: (intærn den der) hehe..
HÃ¥per bare det ikke er det vi snakket om forleden ass hihi
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

#98071  av Neemi

Helgen ble fuktig for fler enn meg siden det var stille på denne tråden i går??

Skulle ikke vært lov å bli så sliten......enten må jeg begynne å feste oftere så jeg orker å henge med, eller så må jeg bare kutte helt ut tror jeg :P

#98098  av GT4 CS

Ingen ting er som og våkne opp en søndag etter en fuktig kveld og være frisk og rask hehe

#98101  av Neemi

Ja, du sov jo bare noooooen timer for lenge og da.
Dessuten drakk jeg mye mer enn deg :P
Og så er jeg mye mindre, så kroppen tåler ikke like mye som din.

*finne på gode unnskyldninger*

Neste gang skal jeg ringe deg klokken 8 om morran når jeg pleier våkne, så skal vi nok se hvor opplagt du er og :twisted:

#98102  av GT4 CS

Neemi skrev:Ja, du sov jo bare noooooen timer for lenge og da.
Dessuten drakk jeg mye mer enn deg :P
Og så er jeg mye mindre, så kroppen tåler ikke like mye som din.

*finne på gode unnskyldninger*

Neste gang skal jeg ringe deg klokken 8 om morran når jeg pleier våkne, så skal vi nok se hvor opplagt du er og :twisted:
Du drakk mye mer en meg ja, og hvem av oss er mest rutinert da :lol: Gode unskyldninger er alltid lov :lol: .
Ringe meg kl 8 omk morran, er du gal hehe, ikke sikkert jeg er like opplagt da nei :lol: Sov jo til kl 14 bare jeg da, siden jeg klarte sette tlf på lydløs før jeg fant dyna og puta mi :D

#98125  av celicat23

Til alle som ikke liker at det regner i dag: det er min feil. Hadde planlagt å stå ute å skru sammen celica'n i dag. Så da må det såklart regne (grrrr!!)

#98126  av jumbo

Hey! Gult kort! Ikke noe on-topic her please!!! :twisted:

#98128  av GT4 CS

Regner???????? Og jeg som skulle polere og :evil:

#98171  av CelicaDeath

og jeg som får på felgene mine i morra :(

#98182  av GT_rider

GT4 CS skrev:Regner???????? Og jeg som skulle polere og :evil:
Polerte på lørdagen jeg :D

#98193  av Neemi

Har snart ny lakk jeg, så slipper det enda ;)
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 1166