TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #317555  av Supramk3turbo

Jøss, i Hammerfest?? Det er jo litt av et flytt. Tønsberg/Hammerfest...Om du trives godt i Tønsberg, så ville jeg nok vurdert to ganger før jeg flyttet opp hit, koselig by, ikke noe å si på det. Men det skjer jo ikke en dritt her oppe. Vinteren er lang og mørk, sommeren kort å kald. Skal man bo her oppe ser jeg for meg at man må ha en lidenskap innen jakt/fiske og turer på fjellet, samt god interesse for snø scootere, det er det eneste gutta på snøhvit klarer å snakke om ihvertfall. Men, klart. Er jobben å miljøet bra, så er det jo verdt et forsøk...

Er som en av de fastboende taxi sjåførene sa til meg. Det går fint an å bo her oppe, så lenge man har mulighet til å reise langt vekk tid til ofte :lol:
 #317562  av celicat23

lexusmann skrev:celicat, hva bruker du som blandevann?syns det er mindre og mindre som er godt...er muligens ikke det beste man diskuterer her... :lol:
Den udugelige butikken jeg var på hadde bare battery, så da ble valget enkelt. Noen rimi/rema butikker har hatt en "energi" drikk som heter SHOT, og den er ganske grei. Ellers så går det i redbull som bare er diiiiiiiiiiigg!!! :D
 #317563  av celicat23

Daniel HS skrev:
celicat23 skrev:Hel flaske vikingfjord + diverse blandevann + saltstenger = woohoo, oooonsdag!! Snart helg!!! *skål* :D
Vikingfjord? Stakkers...
Hva er galt med vikingfjord nå da?!!? :roll: Det er akkurat samme som vodka, bare med mindre smak så du kan blande enda sterkere. Skjønner hva som er så negativt med det!? :D
 #317569  av Supramk3turbo

celicat23 skrev:
Daniel HS skrev:
celicat23 skrev:Hel flaske vikingfjord + diverse blandevann + saltstenger = woohoo, oooonsdag!! Snart helg!!! *skål* :D
Vikingfjord? Stakkers...
Hva er galt med vikingfjord nå da?!!? :roll: Det er akkurat samme som vodka, bare med mindre smak så du kan blande enda sterkere. Skjønner hva som er så negativt med det!? :D
Enig:)
 #317572  av James

Seriøst!! Må man betale 450spenn til biltrangsynet for at de skal få gå over bilen på en etterkontroll??! :roll:
Sist redigert av James den 05 mar 2009 09:54, redigert 1 gang totalt.
 #317577  av JK86

[quote="celicat23"]Lei av paintball ute i skogen? Lyst til og spille paintball på ikea f.eks? Da trenger du "urban camouflage" :lol:

hehe genialt ja..
sku hatt noe sånt når jeg spiller paintball inne i drammen. :D
 #317583  av celicat23

James skrev:Seriøst!! Må man betale 450spenn til biltrangsynet for at de skal få gå over bilen på en etterkontroll??! :roll:
Vær bare glad du slipper og bøye deg over panseret mens de tørr puler deg i ræva når de kontrollerer bilen, for de har jævlig lyst.
 #317584  av James

celicat23 skrev:
James skrev:Seriøst!! Må man betale 450spenn til biltrangsynet for at de skal få gå over bilen på en etterkontroll??! :roll:
Vær bare glad du slipper og bøye deg over panseret mens de tørr puler deg i ræva når de kontrollerer bilen, for de har jævlig lyst.
hehe, sant sant. Hadde lett betalt eg god del tusen bare for å slippe å vise den hos de... Men syns bare at det er helt tragisk at de faktisk krever at vi skal betale di, for å vise bilen hos BT :roll:
..Er vel en god grunn til hvorfor de sender så godt som alle inn til etterkontroll hos seg selv, og ikke til et annet godkjent verksted..
Sist redigert av James den 05 mar 2009 13:38, redigert 1 gang totalt.
 #317586  av Daniel HS

celicat23 skrev:
Daniel HS skrev:
Vikingfjord? Stakkers...
Vikingfjord smaker jo billig smugler sprit, hvis du er så uheldig å kjøper den på plastflaske så kjenner du jo plastsmaken bedre enn både brennevinet og blandevannet. Nei, huff, det er bare dårlig! Ødelegger hele drinken med den dårlige smaken og ettersmaken!

Enten kjøper du Amundsen eller Smirnoff, evt Absolut... :wink:

Og ja, Redbull eier som blandevann...
 #317593  av celicat23

Daniel HS skrev:Vikingfjord smaker jo billig smugler sprit, hvis du er så uheldig å kjøper den på plastflaske så kjenner du jo plastsmaken bedre enn både brennevinet og blandevannet. Nei, huff, det er bare dårlig! Ødelegger hele drinken med den dårlige smaken og ettersmaken!

Du kjøper jo ikke plast flaske, det er for kjipe folk! :lol: Men vikingfjord smaker jo rett og slett ingenting, så lurer litt på smaken du snakker om?

Amundsen har jeg ikke prøvd, absolut har jeg drukket for mye av, og smirnoff... Da kan vi begynne og snakke om kjip smak! :wink:
 #317596  av Supramk3turbo

celicat23 skrev:
Daniel HS skrev:Vikingfjord smaker jo billig smugler sprit, hvis du er så uheldig å kjøper den på plastflaske så kjenner du jo plastsmaken bedre enn både brennevinet og blandevannet. Nei, huff, det er bare dårlig! Ødelegger hele drinken med den dårlige smaken og ettersmaken!

Du kjøper jo ikke plast flaske, det er for kjipe folk! :lol: Men vikingfjord smaker jo rett og slett ingenting, så lurer litt på smaken du snakker om?

Amundsen har jeg ikke prøvd, absolut har jeg drukket for mye av, og smirnoff... Da kan vi begynne og snakke om kjip smak! :wink:
He he...Enig igjen.

Drikker stort sett bare vikingfjord, eller kalinka om man skal kjøpe noe billig, den smaker heller ikke stort.

Kom til å tenke litt tilbake, bodde på hybelhus i horten for noen år tilbake da jeg gikk på skole. Vi lagde et brenneapparat der med styring og temp avlesning/regulering fra et eget komponert data system :lol: Spriten blei litt drøy, så plast glassa vi drakk av smelta :D
 #317610  av ina

jeg er også enig i at vikingfjort er best...

legger ved en liten del av det som har blitt samlinga mi siden jeg ikke gadd å kaste flasker...
Vedlegg
DSC00074_edited_edited.JPG
DSC00074_edited_edited.JPG (513.05 kiB) Vist 845 ganger
  • 1
  • 419
  • 420
  • 421
  • 422
  • 423
  • 1174