ok 
nei jeg har søkt på en tekniker stilling på AKS..

nei jeg har søkt på en tekniker stilling på AKS..

makan...
lexusmann skrev:celicat, hva bruker du som blandevann?syns det er mindre og mindre som er godt...er muligens ikke det beste man diskuterer her...Den udugelige butikken jeg var på hadde bare battery, så da ble valget enkelt. Noen rimi/rema butikker har hatt en "energi" drikk som heter SHOT, og den er ganske grei. Ellers så går det i redbull som bare er diiiiiiiiiiigg!!!
Daniel HS skrev:Hva er galt med vikingfjord nå da?!!?celicat23 skrev:Hel flaske vikingfjord + diverse blandevann + saltstenger = woohoo, oooonsdag!! Snart helg!!! *skål*Vikingfjord? Stakkers...
celicat23 skrev:Enig:)Daniel HS skrev:Hva er galt med vikingfjord nå da?!!?celicat23 skrev:Hel flaske vikingfjord + diverse blandevann + saltstenger = woohoo, oooonsdag!! Snart helg!!! *skål*Vikingfjord? Stakkers...Det er akkurat samme som vodka, bare med mindre smak så du kan blande enda sterkere. Skjønner hva som er så negativt med det!?
James skrev:Seriøst!! Må man betale 450spenn til biltrangsynet for at de skal få gå over bilen på en etterkontroll??!Vær bare glad du slipper og bøye deg over panseret mens de tørr puler deg i ræva når de kontrollerer bilen, for de har jævlig lyst.
celicat23 skrev:hehe, sant sant. Hadde lett betalt eg god del tusen bare for å slippe å vise den hos de... Men syns bare at det er helt tragisk at de faktisk krever at vi skal betale di, for å vise bilen hos BTJames skrev:Seriøst!! Må man betale 450spenn til biltrangsynet for at de skal få gå over bilen på en etterkontroll??!Vær bare glad du slipper og bøye deg over panseret mens de tørr puler deg i ræva når de kontrollerer bilen, for de har jævlig lyst.
celicat23 skrev:Vikingfjord smaker jo billig smugler sprit, hvis du er så uheldig å kjøper den på plastflaske så kjenner du jo plastsmaken bedre enn både brennevinet og blandevannet. Nei, huff, det er bare dårlig! Ødelegger hele drinken med den dårlige smaken og ettersmaken!Daniel HS skrev:Hva er galt med vikingfjord nå da?!!?celicat23 skrev:Hel flaske vikingfjord + diverse blandevann + saltstenger = woohoo, oooonsdag!! Snart helg!!! *skål*Vikingfjord? Stakkers...Det er akkurat samme som vodka, bare med mindre smak så du kan blande enda sterkere. Skjønner hva som er så negativt med det!?
Daniel HS skrev:Vikingfjord smaker jo billig smugler sprit, hvis du er så uheldig å kjøper den på plastflaske så kjenner du jo plastsmaken bedre enn både brennevinet og blandevannet. Nei, huff, det er bare dårlig! Ødelegger hele drinken med den dårlige smaken og ettersmaken!Du kjøper jo ikke plast flaske, det er for kjipe folk!
Enten kjøper du Amundsen eller Smirnoff, evt Absolut...![]()
Og ja, Redbull eier som blandevann...
celicat23 skrev:He he...Enig igjen.Daniel HS skrev:Vikingfjord smaker jo billig smugler sprit, hvis du er så uheldig å kjøper den på plastflaske så kjenner du jo plastsmaken bedre enn både brennevinet og blandevannet. Nei, huff, det er bare dårlig! Ødelegger hele drinken med den dårlige smaken og ettersmaken!Du kjøper jo ikke plast flaske, det er for kjipe folk!
Enten kjøper du Amundsen eller Smirnoff, evt Absolut...![]()
Og ja, Redbull eier som blandevann...Men vikingfjord smaker jo rett og slett ingenting, så lurer litt på smaken du snakker om?
Amundsen har jeg ikke prøvd, absolut har jeg drukket for mye av, og smirnoff... Da kan vi begynne og snakke om kjip smak!
Supramk3turbo skrev:Spriten blei litt drøy, så plast glassa vi drakk av smeltaTegn på kvalitetsvarer