celicat23 skrev:Sikle sikle...lasse skrev:Hehe, skjønner den, de SL'ene der er jo feite som juling, og du kan du jo få perverst breie bakfelger på, mener jeg har sett dem helt oppe i 11-12", da begynner det å bli bra...9,5x19 forann og 11x19 bak tror jeg skal gå fintALLTID hatt lyst på en SL. Selv om de begynner kanskje og se litt harry ut nå pga alder, så har jeg grise lyst på en. Det er noe med de større mercedes'ene fra tidlig 90 tallet (før de ble runde i formene og kvaliteten sank ned på hyundai nivå) som er spesielt. Prøvde en 90 modell 300, og den kjentes dønn solid og fresh ut. Drømmen hadde vært en E500, en 560 SEC og en 600 SL i garasjen
Mangler bare en 190 2,3 16v med evo III styling, så hadde mercedes behovet vært dekket hehe
Er ganske enig med deg der, S-klassen fra tidlig 90 tall er dritfeit, vurderte den lenge før jeg gikk for BMW'n...
Er bare å handle spør du meg

Veit forresten om en som driver og bygger en E500 nå, han har hivi ut motoren til fordel for en AMG sak, 6,3 tror jeg...
Bytter ALT på bilen nå som han setter den sammen igjen, han har tilogmed kjøpt kliss nye ruter hele veien rundt.
-91 MR2 helt original, jeg lover...
-Div annet...
-Div annet...