TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #317730  av lasse

celicat23 skrev:
lasse skrev:Hehe, skjønner den, de SL'ene der er jo feite som juling, og du kan du jo få perverst breie bakfelger på, mener jeg har sett dem helt oppe i 11-12", da begynner det å bli bra...
9,5x19 forann og 11x19 bak tror jeg skal gå fint :) ALLTID hatt lyst på en SL. Selv om de begynner kanskje og se litt harry ut nå pga alder, så har jeg grise lyst på en. Det er noe med de større mercedes'ene fra tidlig 90 tallet (før de ble runde i formene og kvaliteten sank ned på hyundai nivå) som er spesielt. Prøvde en 90 modell 300, og den kjentes dønn solid og fresh ut. Drømmen hadde vært en E500, en 560 SEC og en 600 SL i garasjen :) Mangler bare en 190 2,3 16v med evo III styling, så hadde mercedes behovet vært dekket hehe
Sikle sikle...
Er ganske enig med deg der, S-klassen fra tidlig 90 tall er dritfeit, vurderte den lenge før jeg gikk for BMW'n...
Er bare å handle spør du meg :D
Veit forresten om en som driver og bygger en E500 nå, han har hivi ut motoren til fordel for en AMG sak, 6,3 tror jeg...
Bytter ALT på bilen nå som han setter den sammen igjen, han har tilogmed kjøpt kliss nye ruter hele veien rundt.
 #317737  av celicat23

lasse skrev:Sikle sikle...
Er ganske enig med deg der, S-klassen fra tidlig 90 tall er dritfeit, vurderte den lenge før jeg gikk for BMW'n...
Veit forresten om en som driver og bygger en E500 nå, han har hivi ut motoren til fordel for en AMG sak, 6,3 tror jeg...
Bytter ALT på bilen nå som han setter den sammen igjen, han har tilogmed kjøpt kliss nye ruter hele veien rundt.
Niiiiiice prosjekt!!! FÃ¥r si ifra hvis han vil ha noen bilder av bilen :wink: :D
 #317760  av lasse

celicat23 skrev:
lasse skrev:Sikle sikle...
Niiiiiice prosjekt!!! FÃ¥r si ifra hvis han vil ha noen bilder av bilen :wink: :D

Fyren er sjukt nøye, og ALT blir 100%
Bilen er jo også nylakkert svart med mange lag klarlakk, så grunnlaget for gode bilder er der ihvertfall.
Kjenner'n gjennom en kompis, men skal prøve å få lagt inn et godt ord for deg, hadde vært rått å se dine bilder av den bilen ihvertfall...
 #317789  av celicat23

lasse skrev:Fyren er sjukt nøye, og ALT blir 100%
Bilen er jo også nylakkert svart med mange lag klarlakk, så grunnlaget for gode bilder er der ihvertfall.
Kjenner'n gjennom en kompis, men skal prøve å få lagt inn et godt ord for deg, hadde vært rått å se dine bilder av den bilen ihvertfall...
Er klar jeg! Handla glass til kamera for 13.000kr i dag 8) :lol:
 #317799  av lexusmann

celicat23 skrev:
lasse skrev:Fyren er sjukt nøye, og ALT blir 100%
Er klar jeg! Handla glass til kamera for 13.000kr i dag 8) :lol:

:shock: :shock: 13000???du er ikke rektig på en flekk, celicat... :lol:
 #317814  av celicat23

lexusmann skrev::shock: :shock: 13000???du er ikke rektig på en flekk, celicat... :lol:
Hvis jeg selger objektivet etter 1år så får jeg glatt 10-11.000kr for det. Betale 2-3.000kr for og bruke det absolutt feteste objektivet i sin klasse i 1år er ikke så ille :wink: Kan sikkert ha det mye lengre enn 1år også, og forsatt selge for samme prisen da "high end" objektiver ikke pleier og synke noe spesielt i pris.
 #317842  av lasse

Virker som du er rimelig klar for å få tatt noen bilder da ja :D

Har forresten senkesettet til BMW'n liggende i kottet og sommerhjula er bestilt, blei mattsvarte 8,5" og 10"x20" med polert rustfri stålkant, så nå kan sommer'n bare komme :D
 #317845  av ErikG

Deilig at norsk fotball er i gang igjen. Stabæk fortsetter der de slapp. Samme med VIF;)
 #317848  av lasse

Må bare legge ut et lite bilde av gamle vintersliter'n, var og leverte den hos høgger'n på fredag.
Må bare si jeg er imponert, har kjørt den ekstremt hardt på kald motor hele tiden jeg har hatt den (1 år og 3 mnd), burna til jeg har punktert utallige ganger i sommer, og ligget sidelengs overalt hvor det har vært snø/våt asfalt, det siste halve året har diffen/mellomakselen vært så slitt at jeg kunne vri mellomakselen ca en halv runde rundt før den butta, og allikevel har den tålt rivstarter på tørr asfalt og stilleståenede burning.
Fikk et par rare blikk av gutta på høgger'n da jeg sto utenfor porten og lagde "lokal tåke" før jeg kjørte inn på plassen, da med masse røyk inne i bilen (hadde rusta et høl i bagasjeromsgulvet).

RIP møkkamerca, vi har hatt mange fine stunder sammen...
Vedlegg
CIMG6122_2000x1500.JPG
CIMG6122_2000x1500.JPG (526.94 kiB) Vist 822 ganger
 #317858  av celicat23

lasse skrev:Har forresten senkesettet til BMW'n liggende i kottet og sommerhjula er bestilt, blei mattsvarte 8,5" og 10"x20" med polert rustfri stålkant, så nå kan sommer'n bare komme :D
Me like, me approve of that very much!! :D 8)
 #317864  av lasse

celicat23 skrev:
lasse skrev:Har forresten senkesettet til BMW'n liggende i kottet og sommerhjula er bestilt, blei mattsvarte 8,5" og 10"x20" med polert rustfri stålkant, så nå kan sommer'n bare komme :D
Me like, me approve of that very much!! :D 8)

Bra!

Gleder meg som en drittunge til de kommer, da skal dem på, uansett om jeg skal stå ute i en snøsorm og gjøre det...
 #317865  av celicat23

lasse skrev:Gleder meg som en drittunge til de kommer, da skal dem på, uansett om jeg skal stå ute i en snøsorm og gjøre det...
Hehe. Ikke kræsj bilen før vi får tatt bilde engang nå da!! :lol:
 #317975  av James

Trance Energy var bare helt insane!! :P Absolutt noe av det gøyeste eg har vert med på :P
 #317985  av JK86

ja det var heeeeelllt insane hehe. hele helga var konge bra. sku fått nr ditt før vi dro så kunne vi møttes der nede men glemte jo helt bort det da.
  • 1
  • 421
  • 422
  • 423
  • 424
  • 425
  • 1174