TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÅDEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #318554  av Giske

Noen her som har bilde av et mottorom til toyota t18 GT??
Gutta er ute og prøver å sette sammen alt sammensuriet igjen, men er et par mysteriedeler der ute nå:p
 #318658  av celicat23

Klart meg helt frem til lunch uten og sende mail med "Fine pupper" eller "digg rumpe". Eller "skal vi pule?". Eller "Skal jeg komme bort på kontoret ditt og skam-pule deg opp etter veggen mens jeg roper ubekvemsord og putter tommelen opp i rompa di".

Føler meg skikkelig flink.
 #318664  av James

celicat23 skrev:Hmmmm. Når du har sett puppa og rompa til ei du jobber med, så kreves det litt ekstra konsentrasjon for ikke og sette seg ned og skrive x-antall dirty mail på jobb :? :lol:
hehe, kjør på! :P
 #318698  av Daniel HS

celicat23 skrev:Hmmmm. Når du har sett puppa og rompa til ei du jobber med, så kreves det litt ekstra konsentrasjon for ikke og sette seg ned og skrive x-antall dirty mail på jobb :? :lol:
Hehe... Godt vi er flere som "sliter" med pene jenter på jobb :P
 #318705  av JK86

kjekt det da. mista jobben i dag jeg da. på en sinnsykt usaklig grunn så må vel dra dissa svenskene jeg jobba for igjenom en rettsprossess om jeg ikke fåpr noe lønnskompansasjon. helvetes faens møkka folk asså.
 #318715  av lexusmann

Kjedelig det da...er ikke helt i samme båt som deg, men bare nesten...er permitert... :? svineri.....
 #318810  av ina

jeg kjeder meg på jobb jeg...
 #318824  av lexusmann

Er hjemme og kjeder meg jeg.... :? er permitert...
 #318830  av tojo

Hehe kommer liksom ikke helt over det! :lol: Man U 1 - Liverpool 4 :lol: hihi
:lol:
 #318840  av tojo

mr2storbrua skrev:Det var en deilig seier det ja :D Satser på Everton slår de ut av FA-cupen, så blir de sittende igjen med kun Ligacupen :mrgreen:
Det var kloke ord! det satser jeg også på :D Som den store Everton Fan jeg er :D
  • 1
  • 423
  • 424
  • 425
  • 426
  • 427
  • 1174