TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• G6r logg.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #391438  av Mr_Storbrua

Har siden vært reparasjonslakkert? Mest sannsynlig, så har den det. og listene er satt på for tidlig. Så lakken bgeynner og gasse seg. Derfor lakken slipper. eneste løsningen der er nok å lakke på nytt. :(
 #391458  av EXS

var nede og la noe syregrunning og lakk på det eksponerte metallet nå så det ikke begynner og ruste... får lakke opp nederste del av døren når jeg får penger til det, tipper jeg lakker opp til "knekken" midt på døren

har vel kanskje vært lakket en gang før da den døra.... men det må være lenge siden
 #391460  av Mr_Storbrua

tipper den har vært lakka, men er jo ikke sikkert.. men er typisk sånn som skjer om ikke lakken får puste tilstrekkelig.
 #391470  av EXS

Mr_Storbrua skrev:tipper den har vært lakka, men er jo ikke sikkert.. men er typisk sånn som skjer om ikke lakken får puste tilstrekkelig.

regner med den døra har blitt lakket opp ja, lakken var helt fin på førersiden så virker ikke som noe fabrikk defekt
 #393879  av EXS

Helgas prosjekt :)

15" borbet felger

#394092  av EXS

Da prøver jeg noe nytt igjen :)

blir 15" felger med toyo 888 205/50/15 gateslicks

lyktelist og frontfanger skal bli lakkert rødt igjen og skal prøve og få tak i et sett med skrudde spacere bak så felgene fyller litt bedre ut

ett steg frem og to tilbake :P så dette blir jo da noe sånn som REV: 1.75 :lol:

ser litt stusselig ut med 15" felger men MYE bedre og kjøre med, lakker opp 18tommerene og bruker disse som pensko på søndagsturer 8)

#394258  av EXS

Da har jeg nettopp blitt angrepet av en lastebil med for mye last (pukk)

møtte den i en sving og ble pepret med stein, noe som resulterte i en knust frontlykt, knust frontrute... ødelagt lakk på panser, frontfanger og hele venstre side av bilen :cry:

blir ihvertfall en lakkering på meg på lastebilsjåføren regning.......
 #394270  av Zepticon

EXS skrev:Da har jeg nettopp blitt angrepet av en lastebil med for mye last (pukk)

møtte den i en sving og ble pepret med stein, noe som resulterte i en knust frontlykt, knust frontrute... ødelagt lakk på panser, frontfanger og hele venstre side av bilen :cry:

blir ihvertfall en lakkering på meg på lastebilsjåføren regning.......
Gratulerer :mrgreen:
 #394272  av EXS

takk takk :|

noen som vet hvor mye jeg kan kreve opplakkert? kun de skadede delene eller kan jeg kreve at de tar mer p.g.a fargeforskjell o.s.v.
 #394273  av lasse

EXS skrev:takk takk :|

noen som vet hvor mye jeg kan kreve opplakkert? kun de skadede delene eller kan jeg kreve at de tar mer p.g.a fargeforskjell o.s.v.
Trikset er vel å få taksert skaden, få penga i lomma og få ordnet det billigere uten kvittering...
 #394274  av EXS

ok, kan et vanlig bilverksted gjøre dette eller bør jeg gå til naf el lignende?
 #394276  av EXS

slik ser stort sett halve bilen ut

Bilde

venstre lykt

Bilde

noen stjerner i frontruta

Bilde
 #394288  av Drafter

EXS skrev:ok, kan et vanlig bilverksted gjøre dette eller bør jeg gå til naf el lignende?
de fleste bilverksteder har enten opprettere, mekanikere eller at daglig leder er godkjent til å taksere skader..
trenger jo bare noen kurs :P
 #394291  av EXS

Takker :D
 #394303  av Zepticon

EXS skrev:Takker :D
Har du forsikring i gjensidige gjør NAF det for deg.
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 51