TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #319680  av celicat23

Lørnings skrev:
celicat23 skrev:Endelig kan man logge seg på http://www.altinn.no og sjekke skatten. 1400kr i restskatt. Da er det bare og handle felger til audi'n!!! :D
Appropo audi, kommer det noe bilde av den snart? :wink:
Kan bare legge ut bilder av ei girkasse, noen lyktelister og ett luftfilter så langt. Får ikke bilen før på lørdag. Men du kommer nok til og se ett bilde eller to av den i løpet av sommeren :wink:
 #319707  av lasse

celicat23 skrev:
Lørnings skrev:
celicat23 skrev:Endelig kan man logge seg på http://www.altinn.no og sjekke skatten. 1400kr i restskatt. Da er det bare og handle felger til audi'n!!! :D
Appropo audi, kommer det noe bilde av den snart? :wink:
Kan bare legge ut bilder av ei girkasse, noen lyktelister og ett luftfilter så langt. Får ikke bilen før på lørdag. Men du kommer nok til og se ett bilde eller to av den i løpet av sommeren :wink:

Girkasser, ingenting tenner meg som girkasser!!!

Får hive ut noen havslappe bilder av ei tyskerbrakke med nye sommerhjul jeg da, bakrutesenker skal på, få ut en dobbel endestuss på eksosen på hver side bak, få sota rutene hele veien, og få på senkefjærene bak + en hellakkering så er vi i boks :D
Vedlegg
Foto115_2000x1500.jpg
Foto115_2000x1500.jpg (675.34 kiB) Vist 1216 ganger
Foto116_2000x1500.jpg
Foto116_2000x1500.jpg (728.67 kiB) Vist 1211 ganger
Foto117_2000x1500.jpg
Foto117_2000x1500.jpg (682.66 kiB) Vist 1211 ganger
 #319711  av lexusmann

Thomas S skrev:
lexusmann skrev:De holder til på Forus utenfor Stavanger, ja, det er ikke så langt..takk takk celicat :D
Var på bilxtra i ettermiddag men det var ikke rare utvalget de hadde der i alle fall.... :roll: vil ikke legge tusenvis i det heller da, men på en annen side er det megakjipt med sånn kjip ende rørgreie til 200 kr også da.... :lol:
De har kopi potten av min på Svendsen ihvertfall. Japse potte med 4" utblås men blir vell litt voldsomt på en Gorolla :lol:
Hehe, det holder i lange baner med maks 2-2,5".... :wink: Er stort sett for syns skyld jeg gjør det...Fikk litt lyst til å turen over fjorden i morra...er meldt drittver ser jeg på yr.no da....så får se...
 #319712  av Thomas S

lexusmann skrev:
Thomas S skrev:
lexusmann skrev:De holder til på Forus utenfor Stavanger, ja, det er ikke så langt..takk takk celicat :D
Var på bilxtra i ettermiddag men det var ikke rare utvalget de hadde der i alle fall.... :roll: vil ikke legge tusenvis i det heller da, men på en annen side er det megakjipt med sånn kjip ende rørgreie til 200 kr også da.... :lol:
De har kopi potten av min på Svendsen ihvertfall. Japse potte med 4" utblås men blir vell litt voldsomt på en Gorolla :lol:
Hehe, det holder i lange baner med maks 2-2,5".... :wink: Er stort sett for syns skyld jeg gjør det...Fikk litt lyst til å turen over fjorden i morra...er meldt drittver ser jeg på yr.no da....så får se...
Kjøpte også for syns skyld. 4" passet perfekt inn i bakfangeren min :) Orignal potten var 2.5" ovalt stygg sak :lol:
Bilde
Noen som vet om det er mulig å lyddempe potten? Litt bekymret for min datter baki når oppoverbakker kommer :lol:
 #319714  av lexusmann

Så bra ut det da... :wink: selve potta er ganske svær under der hos meg, men enderøret er en ynkelig rørstuss på 3-4 cm i diameter... :lol: som bøyer litt nedover i tillegg....kjempestygt :? ...hvordan er det, får man skikkelig pes med biltrangsynet, politi og andre øvrigheter eller??
 #319716  av celicat23

lasse skrev:Girkasser, ingenting tenner meg som girkasser!!!

Får hive ut noen havslappe bilder av ei tyskerbrakke med nye sommerhjul jeg da, bakrutesenker skal på, få ut en dobbel endestuss på eksosen på hver side bak, få sota rutene hele veien, og få på senkefjærene bak + en hellakkering så er vi i boks :D
Blir bra det, men stusser på en ting: senkefjærer bak.. Skal du ikke ha forann? Syns han ser rimelig høy ut der og jeg :lol:
 #319726  av Thomas S

lexusmann skrev:Så bra ut det da... :wink: selve potta er ganske svær under der hos meg, men enderøret er en ynkelig rørstuss på 3-4 cm i diameter... :lol: som bøyer litt nedover i tillegg....kjempestygt :? ...hvordan er det, får man skikkelig pes med biltrangsynet, politi og andre øvrigheter eller??
Potten passer perfekt på min bil :) Den er godt gjemt under fangeren, ser merklig ut på enkelte biler der hele potten er synlig :lol: Onkel Blå eller BT har ike nevnt potten på noen kontroller. Har en slek en prompet lignendes sak som eg stapper inni til kontroll ;)
 #319731  av lexusmann

Er en liten utsparing helt nederst på fangeren min, men er ikke store greiene.... :lol:
 #319733  av lasse

celicat23 skrev:
lasse skrev:Girkasser, ingenting tenner meg som girkasser!!!

Blir bra det, men stusser på en ting: senkefjærer bak.. Skal du ikke ha forann? Syns han ser rimelig høy ut der og jeg :lol:

Har satt på foran :oops: Håper den setter seg litt...
 #319734  av Thomas S

lexusmann skrev:Er en liten utsparing helt nederst på fangeren min, men er ikke store greiene.... :lol:
Skvise potten da :P Eller kjøpe en slek en skru rett på pipestilken opplegg :lol:
 #319737  av lexusmann

Ja det var det jeg tenkte i første omgang, men de er fine og blanke den første uka og så er stygge og grå videre, nesten ikke verdt de 200 kronene engang... :lol: Får se hva Svendsen sier, hvis jeg reiser...nå sludder det her så får se.... :?
 #319740  av Thomas S

Svendsen var ikke villig til å sveise på potten siden de ikke hadde solgt den. Men latet som eg tok feil og mente den var kjøpt hos de siden kopi potten hadde de på lager :lol: Så de tok no på seg jobben siden eg hadde "kjøpt" potten hos de :lol:
 #319743  av lexusmann

Thomas S skrev:Svendsen var ikke villig til å sveise på potten siden de ikke hadde solgt den. Men latet som eg tok feil og mente den var kjøpt hos de siden kopi potten hadde de på lager :lol: Så de tok no på seg jobben siden eg hadde "kjøpt" potten hos de :lol:
Tok det lang tid?
 #319745  av ErikG

Ahh, digg. Får igjen på skatten. Da kan feriepengene gå til bil;)
  • 1
  • 429
  • 430
  • 431
  • 432
  • 433
  • 1170