TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #319957  av ke25-toyoglide

Off topic.......... NORGES REKORD I POSTING :?:
For å si det mildt :arrow: Når det gjelder ord er ikkje me mannfolk gode nok til å sette noen Norgesrekorder :!:
For Pokker me hadde ikkje komt på pallen engang :lol:
Skriftlig eller muntlig :!:
Viss en går inn på et kvinnedominert forum så ser en at denne tråden ikkje kan sammenlignes med en gjennomsnittstråd engang. :shock:
De har tråder som handler om :arrow: ingenting, som er lengre enn denne.
De kan sikkert starte en tråd om denne tråden, og i løpet av kvelden så er denne tråden knust. :roll:
Men til å være en tråd som er mannsdominert, er det sikkert den lengste 8)
Også handler den ikkje om bil engang :lol:
 #319958  av hmsilset

ke25-toyoglide skrev:Off topic.......... NORGES REKORD I POSTING :?:
For å si det mildt :arrow: Når det gjelder ord er ikkje me mannfolk gode nok til å sette noen Norgesrekorder :!:
For Pokker me hadde ikkje komt på pallen engang :lol:
Skriftlig eller muntlig :!:
Viss en går inn på et kvinnedominert forum så ser en at denne tråden ikkje kan sammenlignes med en gjennomsnittstråd engang. :shock:
De har tråder som handler om :arrow: ingenting, som er lengre enn denne.
De kan sikkert starte en tråd om denne tråden, og i løpet av kvelden så er denne tråden knust. :roll:
Men til å være en tråd som er mannsdominert, er det sikkert den lengste 8)
Også handler den ikkje om bil engang :lol:
Bimmers f.eks har 10 ganger lengre tråder enn dette.Men det gjør ingenting.Toyotafolk trenger ikke skru så mye, så vi kan skrive mye mere om vi vil :D
 #319969  av lasse

Blæh!!

Baksmell på 9 lapper! Husk dette alle sammen: restskatt under 100 spenn blir ikke krevd inn, trekk ifra 99 kroner når dere betaler smellen, det er faktisk lov :wink:
 #319988  av celicat23

lasse skrev:Blæh!!

Baksmell på 9 lapper! Husk dette alle sammen: restskatt under 100 spenn blir ikke krevd inn, trekk ifra 99 kroner når dere betaler smellen, det er faktisk lov :wink:
Passer det dårlig og si at jeg fikk bare 1400 i baksmell, men til gjengjeld så har jeg "tjent" 20.000kr på 2 dager nå? :lol: Selge ting man ikke bruker er en fin ting...
 #320000  av Larsen

celicat23 skrev:
Passer det dårlig og si at jeg fikk bare 1400 i baksmell, men til gjengjeld så har jeg "tjent" 20.000kr på 2 dager nå? :lol: Selge ting man ikke bruker er en fin ting...
Da har du vel egentlig ikke tjent penger da..
 #320003  av ina

jeg fikk tilbake på skatten :D
men mindre enn jeg ville trodd... men fant ut at jeg hadde tjent en del mer enn jeg hadde trodd også...
kanskje ikke så rart.. fant ut jeg hadde jobbet dag, kveld, natt, dag, kveld på en helg... blir fort penger av det..
 #320008  av lasse

celicat23 skrev:
lasse skrev:Blæh!!

Går nok greit, får bare drite i ferie i år, kan jo ikke legge bil planene på hylla :wink:
Blir mest sannsynlig hellakk og soting av rutene på bimmern rett over påske, så da er det bare å si ifra om du vil svinge kameralinsa!
 #320018  av celicat23

lasse skrev:Går nok greit, får bare drite i ferie i år, kan jo ikke legge bil planene på hylla :wink:
Blir mest sannsynlig hellakk og soting av rutene på bimmern rett over påske, så da er det bare å si ifra om du vil svinge kameralinsa!
Har samme filosofien selv i år: det skal bli en sommer med bil, koste hva det koste vil. Det er bare og si ifra når bilen er klar så kan vi ta bilder av den. Er ikke noe stress, det kommer vel til og være grått og trist en stund enda før vår fargene kommer frem.
 #320092  av Thomas S

FIkk kun 5500 dette året :( Men akkurat nok til å handle inn dobbel DIN Pioneer DVD/Navigasjon + 2 kanals forsterker fra USA :mrgreen:
 #320124  av lexusmann

Christian skrev:Soter dere selv, eller er det firmaer som er å anbefale til dette?
Har du en Riis Bilglass butikk i nærheten?de gjør det...fikk pris på min, de skulle ha 3700 peng for jobben... :wink:
 #320194  av FireWalk

Dagens bilde. Noen som ikke vil at folk skal parkere på plassen der og har i den anledning laget et skilt. Men tror budskapet ikke helt gikk hjem sånn med første øyenkast iallefall :P
Vedlegg
27032009414.jpg
27032009414.jpg (78.74 kiB) Vist 1310 ganger
 #320198  av hmsilset

FireWalk skrev:Dagens bilde. Noen som ikke vil at folk skal parkere på plassen der og har i den anledning laget et skilt. Men tror budskapet ikke helt gikk hjem sånn med første øyenkast iallefall :P
Hehe :P
 #320212  av hmsilset

Må bare si at Erdinger er sinnsykt god øl som faktisk smaker øl :D Koster 43 kr flaska på polet,men er verdt det.Nå er det golden goal og håper å få se en kammerat der i nm i dart.Han vant,så burde få se han 8)
  • 1
  • 431
  • 432
  • 433
  • 434
  • 435
  • 1170