TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÅDEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #320395  av inzane2012

Thomas S skrev:
inzane2012 skrev:er godt med ei pils som er så kald at den begynner å dugge når du åpner den til kveldskosen en mørk og kald lørdagskveld (eller en hvilken som helst annen kveld for den saksskyld) ;)
Akk ja. Lenge til sommeren enda :(
du får kjøpe deg ei sånn sol lampe og skru opp temeraturen på ovnene i huset, så kan du late som det er sommer nå :P hehe
 #320427  av Thomas S

Eg kjører og kjører. Alt for å forurense mest mulig slik at vi får høyere temp her i landet :mrgreen:
Har mangen års arbeid foran meg igjen :? Men en dag så SKAL eg sitte under en palme her i nord med en iskald Corona :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 #320469  av inzane2012

Thomas S skrev:Eg kjører og kjører. Alt for å forurense mest mulig slik at vi får høyere temp her i landet :mrgreen:
Har mangen års arbeid foran meg igjen :? Men en dag så SKAL eg sitte under en palme her i nord med en iskald Corona :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
høres ut som en fin plan :P
 #320500  av lexusmann

Nå har jeg sett det også...Lambo med skiboks...http://www.vg.no/sport/ski/artikkel.php?artid=561454
Men den er ikke ferdig lakkert, hverken den eller skiboksen... :wink:
Sist redigert av lexusmann den 30 mar 2009 20:50, redigert 1 gang totalt.
 #320501  av Thomas S

celicat23 skrev:Gaaaaah... Audi'n trenger nye coilovere. FK AUTOMOTIVE coilovere SUGER SVETT PUNG!!! KW, here I come (lommeboka roper NEEEEEEEEI)
Trodde de to merkene var samme greiene som D2/K-Sport osv Kor lenge levde de da?
 #320510  av celicat23

Thomas S skrev:
celicat23 skrev:Gaaaaah... Audi'n trenger nye coilovere. FK AUTOMOTIVE coilovere SUGER SVETT PUNG!!! KW, here I come (lommeboka roper NEEEEEEEEI)
Trodde de to merkene var samme greiene som D2/K-Sport osv Kor lenge levde de da?
Skal ikke si for sikkert, men mener den ene demperen bak holdt bare i ca 1år eller noe før plata som fjæra står på knakk (!). Og det å kalle det for "høyde justerbart" er bare en gimmick, for du får justert det EN gang - og så begynner alt og ruste fast så fort det ser ett lite hint av vann.

Så da blir budsjettet voldtatt med ett innhugg på 11.000kr for coilovere, fordi FK suger svett pung :?
 #320517  av Thomas S

Sopass. Har ikke hatt slike problemer med mine enda :) Er ikke tegn til rust på de :)
 #320533  av lasse

Kan nok lønne seg å smøre opp coilovers ved jevne mellomrom, uansett merke, for det setter seg ganske godt rustfri eller ei.
Men når det er sagt, så er KW gromt!!!!
Har en audifrelst kompis som har kjørt med det på to av bilene sine, har fungert veldig bra.
 #320536  av tingeling87

Oi her var det mye løye å lese om :lol: :lol:

Tenkte jeg kunne dele med alle at jeg kansje får mr2'en min tilbake
imåren :D :D ståt på verksted i snart 2 uker *trist*
men i dag fant di ut at waistgaten (eller hvordan det skrives)
hadde fått ein litten knekk så derfor mistet jeg trykk :(
men håper på det beste at den er klar i måren :wink: :D

her er noe ant dere guttaboys kan lure tenke litt på:
Hva kom først, høna eller egge? :lol:
 #320539  av mr2storbrua

Egget kom først, men vet ikke hvem som la det, men det har nok skjedd en mutasjon der... Et eller anna fjærkre (ikke høne) har lagt et egg, som det kommer en kylling som utvikler seg til høne utav.
 #320541  av tingeling87

Ganske smart svar jah :lol:
tenkte det var en litt rar dinosaur som la et eg å det ble en rar
kylling så ble normal tilsutt.... men likte ditt svar bedre :lol:
 #320545  av celicat23

lasse skrev:Kan nok lønne seg å smøre opp coilovers ved jevne mellomrom, uansett merke, for det setter seg ganske godt rustfri eller ei.
Men når det er sagt, så er KW gromt!!!!
Har en audifrelst kompis som har kjørt med det på to av bilene sine, har fungert veldig bra.
Liten sammenligning hva som skjer når diverse merker utsettes for salt:

http://www.kw-suspension.co.uk/salt-spray-test.htm

KW ser litt penere ut :D Og som du sier, det lønner seg nok og smøre opp uansett. Vet ikke helt hva jeg skal sette det inn med som holder over en tid men... Så lenge jeg har audi'n nå så blir den kun kjørt på pene veier og vaska alt for mye så skal vel ikke bli noe problem :)
  • 1
  • 433
  • 434
  • 435
  • 436
  • 437
  • 1174