TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Thomas sin MR2 SW20 - BlackBird

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #416437  av ArildM

Regner med du har gjort grundige undersøkelser som vanlig før du handler, så dette blir bra :)
 #416465  av magnesmurf

Høres ut som om du har gjort en god deal ja :wink:

100$ var jo en del bedre enn 150$ og :wink:

Har sett den tråden med skjeldene deler mange ganger. Men det er på et amerikansk forum.
Ikke alt som er like skjeldent i japan :wink:

Har sett på mange deler hos rpmgarage som er omtalt som "very rare" og som kom standard på bilene i japan.
Men så lenge delene ikke er overpriset er uansett rpmgarage et bra sted å handle, siden han er veldig servicinnstilt hvis det skjer noe tull med forsendelser og liknende.
 #416471  av GhostRider88

magnesmurf skrev:Høres ut som om du har gjort en god deal ja :wink:

100$ var jo en del bedre enn 150$ og :wink:

Har sett den tråden med skjeldene deler mange ganger. Men det er på et amerikansk forum.
Ikke alt som er like skjeldent i japan :wink:

Har sett på mange deler hos rpmgarage som er omtalt som "very rare" og som kom standard på bilene i japan.
Men så lenge delene ikke er overpriset er uansett rpmgarage et bra sted å handle, siden han er veldig servicinnstilt hvis det skjer noe tull med forsendelser og liknende.
Fornøyd med handelen så langt ja :)

Det er sant. Har selv sett at han har deler (deriblant helt ordinære side indikatorer med park og blinklys), som omtales som skjeldne. De sitter orginalt på min og omtrent alle andre euro spec mr2'er.
Men disse panelene er faktisk skjeldne, så intensiv leting og tålmodighet har vist å lønne seg nok en gang :)
 #416700  av GhostRider88

Da har panelene ankommet, omhyggelig pakket inn i bobleplast :) Faktisk aldri mottatt noe som har vært like godt innpakket. Så creds til RPMgarage på den :)

Legger ut et par bilder av panelene før de monteres/festes i rammen rundt sidevinduene senere (idag regner jeg med)

Ser faktisk nye ut, kun bitte-bitte små antydninger til at de er brukt. Måtte se to ganger om de virkelig var brukte-det er jo bra 8)

De to små hullene på hvert panel er luftehull, så det ikke skal oppstå dugg imellom rutene og panelene.
 #416721  av GhostRider88

ArildM skrev:Nice :D
Ganske så snasene igrunn :)

Har fått montert de, eller rettere sagt, plassert/trykt de inn i rammen i kveld. Å syns de kler mr2'n meget bra. Måtte trykke ganske så hardt for at de skulle komme godt nok inn i selve rammen, så nå sitter de sikkert og fast. Skal jeg få de av igjen, så må jeg benytte en liten krok i et av hullene, for å kunne dra de av. Så ingen fare for at de vil kunne dette av med det første ;).

Noen bilder:

Syns at det synlig at dette var originalt styling options for mr2'n i sin tid :)
 #416737  av GhostRider88

3rlend skrev:ble faktisk ganske stilig :)
bare røsk av alle stickersene som "skygger" i veien nå! :)
ArildM skrev:Tenkte akkurat på det samme
Takker :) Ble meget fornøyd selv og går sotfilmen jeg hadde en høy gang!

Tanker å fjerne EZ-LIP merke som skygger over mr2 twincam på passasjersiden, men trur jeg beholder de fremste "TRD" og "Twin cam" merkene enn så lenge, da de ikke skygger over noe skrift på panelene. Time will show ;)

Litt artig er det jo at om man leser stickersene i rekkefølge på rutene så blir det:

På førersiden:
TRD Twin cam-MR2 Twin cam 16 valve

PÃ¥ passasjersiden:
Mr2 Twin cam 16 valve-Twin cam TRD
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 102