TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Thomas sin MR2 SW20 - BlackBird

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #417258  av GhostRider88

Takker for alle kommentarer :)
mr292 skrev:tøff!! den fuggeln så sint ut :p
Hehe, skremmer vekk klåfingra unger aka personlig bilvakt :lol:
HydroliftT17 skrev:De panelene var grise kule! Jeg elsker alt av sjeldne orginal deler, eller JDM stuff ;-)
:) Er veldig tilhenger av slike deler selv og når jeg kom over disse, så kunne jeg ikke la de gå ;) Meget vanskelig å få tak i og de som legges ut for salg forsvinner fort.
 #419421  av GhostRider88

3rlend skrev:Skjedd noe spennende med bilen i det siste? Sitter å venter spent mellom hver gang du oppdaterer her :D
Hyggelig å lese dette :) Skjer nok ikke så mye, annet enn at jeg benytter fine høstdager med å kjøre, før den settes inn til vinterlagring.

Har EU-kontroll 5 okt. så blir en oppdatering da :) Regner med at den skal gå igjennom, men alltid litt spennende ;)

Etter EU blir det å skifte olje, oljefilter, samt bunnpakning.
 #420006  av GhostRider88

Da var EU-kontrollen gjennomført ved mitt lokale toyota verksted. Moro å få skryt av både mekanikere, selgere og kunder i butikken og var der faktisk 2 timer ekstra å pratet bil ;) Har nå også blitt kjent med den nye GT86 Aero, som kommer i løpet av 2013. Denne SKAL jeg kjøpe meg en gang i fremtiden, så MR.2 får en lillebror ;)
[youtube][/youtube]

Forresten så var det 0 feil, kun en bemerkning om mangel på varseltrekant :mrgreen: (1 feil=må utrettes men skal ikke etter kontrolleres)

Har kjøpt nytt oljefilter og pakning til tappeskrue. Så nå er det kun motorolje og varseltrekant som gjenstår før vinterlagring :)
 #420349  av GhostRider88

3rlend skrev:forferdelig vinge på gt86 aero utgaven :P
ArildM skrev:Takk ! Trodde det var bare meg.
Etter å ha sammenlignet standard utgaven med areo nøyere, så har jeg også konkludert med at standard spoileren er finere med sine diskret linjer. Så blir nok en slik på meg om noen få år:

Bilde

Har forresten byttet olje og olje filter i dag, så nå er MR.2 klar for vinterdvale om ikke lenge :)
 #420369  av ArildM

Så enig så enig. Vingen som er originalt er lite smakfull. Mye renere og penere design uten vingen. Fronten er også litt "rotete" håper det kommer en enklere front med renere linjer.
Rene linjer og pene felger så er GT86en ren drømmebil :)
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 102