ArildM skrev:Heftig utvikling fra starten og dit du er nåSkjønner godt du gleder deg til våren, da er vi to
takk for den

`93 Supra MKIV prosjekt :
viewtopic.php?f=61&t=41292
viewtopic.php?f=61&t=41292
ArildM skrev:Heftig utvikling fra starten og dit du er nåSkjønner godt du gleder deg til våren, da er vi to
Philip skrev:Skal flytte batteriet selv før sommeren:-)
FÃ¥r bort en stor klump hvertfall! sammen med singel blir det litt ryddigere:)
Tenker at jeg har lyst til å flytte ABS/TRC relee boksen også, men synes det er litt "skummelt" og klippe i ledningsnett![]()
men er vel bare å sette igang egentlig
AndersDuda skrev:Philip skrev:Skal flytte batteriet selv før sommeren:-)
Tenker at jeg har lyst til å flytte ABS/TRC relee boksen også, men synes det er litt "skummelt" og klippe i ledningsnett![]()
helt klarthar kjøpt inn kabler osv, men har ikke fått tid til å begynne på det ennå
ja har tenkt litt på det jeg også, men for se hva jeg gjør
NosliW skrev:AndersDuda skrev:Philip skrev:Skal flytte batteriet selv før sommeren:-)
helt klarthar kjøpt inn kabler osv, men har ikke fått tid til å begynne på det ennå
ja har tenkt litt på det jeg også, men for se hva jeg gjør
Trenger ikke skjøte, bare å flytte releboksen under hovedlykta, kan flytte hele den kabelpølsa som kommer inn under skjermen å kjøre kabelen fra dynamo under lykt og frem til dynamo (den må skjøtes) så får du vekk alt.
Philip skrev:Dette blir bra!:-) husk å legg ut bilde av batteri plasseringen;-)
Kjøpte du kit med kasse?
Philip skrev:Har du noe specs på batteriene du bruker?
Regner med den stroppeløsninga blir endret![]()
Neste steg må vel bli: http://94supraturbos.synthasite.com/fus ... cation.php