TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #325718  av tingeling87

inzane2012 skrev:ENDELIG fått meg ny jobb !!!
skal bli godt å begynne med noe igjen etter å vert arbeidsledig siden desember ifjord...
Gratulerer med ny jobb :D
 #325721  av lexusmann

Gratulerer, ja... :wink: Kom i jobb igjen jeg også, etter å ha vært permittert i 3 mnd... :? Er på Kårstø anlegget nå...
 #325723  av inzane2012

ArildM skrev:Kult, har søkt litt i Trondheim jeg også :)
jeg registrerte bare en CV hos Fremo Bemanning på nettet jeg, så ble jeg oppringt av dem på fredag, hadde møte med dem i går, ble oppringt litt senere på dagen og da ville bedrifta det var snakk om ha ett lite møte med meg, og idag tidlig fikk jeg jobben ;)
 #325732  av lexusmann

F****!!!! :evil: :evil:
Var hos tannlegen nå i ettermiddag, og han fant et hull etter over 13 år uten.....ble jo kjempedyrt, over 1200 spenn skulle sadisten ha... :roll: og på toppen av det hele måtte jeg komme tilbake om 2 uker for å pusse... :?
 #325740  av ina

inzane2012 skrev:
ArildM skrev:Kult, har søkt litt i Trondheim jeg også :)
jeg registrerte bare en CV hos Fremo Bemanning på nettet jeg, så ble jeg oppringt av dem på fredag, hadde møte med dem i går, ble oppringt litt senere på dagen og da ville bedrifta det var snakk om ha ett lite møte med meg, og idag tidlig fikk jeg jobben ;)
grættis med jobb!!!
bemanningsfirma er egentlig ikke så dumt, jeg bare sente en kort mail for morro skyld til bjørg fjell, og et par uker ringte de og ba meg på intervju, 2 dager seinere eller no var jeg i jobb.... eneste kjiipe nå er at det firma jeg begynte har nettopp måtte si opp folk, så da mister jeg jobben også, men litt lettere å kunne jobbe de andre stedene jeg jobber nå som jeg har førerkort...
 #325742  av inzane2012

ja, bemanningsbyrå er ikke så dumt nei, har sikkert registrert cven min hos samtlige byrå her i trondheim nå, har vert på en del intervju, men aldri komt lenger...

hadde en vikarjobb i noen måner i fjord, ble nærmest lov gull og grønne skoger når det kom til den jobben og at dem kunne si med rimelig stor sikkerhet at jeg fikk fast jobb... neida, 2uker før kontrakten gikk ut fikk jeg beskjed om at kontrakten ikke ble fornyet... og attpåtil måtte jeg vente i over en måned før jeg begynte å få dagpeng fra nav...
 #325745  av ina

nav er trege, mistsa jobb og mulighet til å jobbe når jeg mista lappe, og 5 mnd etter jeg søkte, 3 dager etter jeg hadde begynt i jobb fikk jeg svar fra nav om at jeg fikk dagpenger, måtte bare levere inn et sjema til først som jeg måtte få på kontoret der.. da gadd jeg ikke mer og ga feen..
 #325773  av ArildM

lexusmann skrev:F****!!!! :evil: :evil:
Var hos tannlegen nå i ettermiddag, og han fant et hull etter over 13 år uten.....ble jo kjempedyrt, over 1200 spenn skulle sadisten ha... :roll: og på toppen av det hele måtte jeg komme tilbake om 2 uker for å pusse... :?
Håper det var ment som ironi, hvis ikke blir jeg forbanna på deg :twisted: for jeg la igjen 10k der i forrige sommer, og det var etter 3 år og med god tannhygiene :roll:
 #325775  av inzane2012

tannhelsetjenesten skal vist inn under resten av helsetjenesten her til lands nå da, så da blir det forhåpentligvis litt billigere å sette seg i skrekkstolen...

tror nok jeg måtte borret ett par tenner hadde jeg komt inn der nå, men jeg har rett og slett ikke råd til det sånn som prisene er idag, og siden jeg ikke har noe problem med smerter/ising og annet faenskap, så holder dem nok sikkert en stund til enda ;)
 #325887  av ina

det er jævlig kjedelig å sitte å gjøre oppgave, og hvertfall når man egentlig ikke skjønner en dritt av hva man gjør eller hva hensikten er... men men.. bare en del igjen å bli ferdig med før 26.mai, må bestå så er det eksamen.. deretter fri til ca en mnd før neste eksamen før jul...
 #325895  av hmsilset

inzane2012 skrev:tannhelsetjenesten skal vist inn under resten av helsetjenesten her til lands nå da, så da blir det forhåpentligvis litt billigere å sette seg i skrekkstolen...

tror nok jeg måtte borret ett par tenner hadde jeg komt inn der nå, men jeg har rett og slett ikke råd til det sånn som prisene er idag, og siden jeg ikke har noe problem med smerter/ising og annet faenskap, så holder dem nok sikkert en stund til enda ;)
Det er dyrt ja,men handler om prioritering :) Har ikke vært der på 4-5år jeg og har ett hull som er sinnsykt stort :D Målet er å få borra det i år,for tannverk er ikke morro.
 #325908  av inzane2012

hmsilset skrev:
inzane2012 skrev:tannhelsetjenesten skal vist inn under resten av helsetjenesten her til lands nå da, så da blir det forhåpentligvis litt billigere å sette seg i skrekkstolen...

Det er dyrt ja,men handler om prioritering :) Har ikke vært der på 4-5år jeg og har ett hull som er sinnsykt stort :D Målet er å få borra det i år,for tannverk er ikke morro.
tok bilder av tenna når jeg var i millitæret for 2 år siden, og da hadde jeg ikke hull eller noe og da hadde jeg ikke vert hos tanlegen siden jeg var 16...
  • 1
  • 451
  • 452
  • 453
  • 454
  • 455
  • 1170