TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #325962  av Giske

bare et kjapt spørsmål folkens..

er det en høytaler bak den greia på dette bildet?

Ikke noe lyd foran i det hele tatt i min bil, men vet ikke om det er fordi det ikke er koblet til, eller hva som kan være grunnen..

har prøvd å åpne opp panelet, men fikk det ikke til. Redd for å ødelegge noe :roll:
Vedlegg
77_606332208.jpg
77_606332208.jpg (38.76 kiB) Vist 876 ganger
 #325964  av ArildM

Sesongfinalen av Lost var bare genial :!: Bare 9mnd til finalesesongen starter:roll:
 #325965  av Giske

ArildM skrev:Sesongfinalen av Lost var bare genial :!: Bare 9mnd til finalesesongen starter:roll:
jeg fulgte med på det før, men har ikke sett en eneste episode av denne sesongen... synes de har dratt det litt vel langt :roll:
 #325995  av ArildM

Godt mulig det, tipper heletidsreisegreia ble litt mye for mange. Og starten av denne sesongen ble litt tam pga nettopp det, men det tok seg inn kraftig mot slutten og finalen var bare kongebra :)
 #325996  av hmsilset

synes jeg bare må vise hvor flink jeg har vært å polere i dag :P bildene er noe erigerte da jeg har dårlig kamera og ikke orka å stille på lyseinnstillingene på kameraet :P Bruker helt vanelig sonax og litt blanda inn polish med rødfarge i.
Vedlegg
001.JPG
001.JPG (145.88 kiB) Vist 645 ganger
002.JPG
002.JPG (136.85 kiB) Vist 646 ganger
003.JPG
003.JPG (134.91 kiB) Vist 646 ganger
004.JPG
004.JPG (112.17 kiB) Vist 651 ganger
 #325999  av Giske

Strøkent^!

Skulle vel tatt en skikkelig omgang på bilen min også, men venter på poleringsmaskin 8)
 #326000  av Mr_Storbrua

Giske skrev:bare et kjapt spørsmål folkens..

Ikke noe lyd foran i det hele tatt i min bil, men vet ikke om det er fordi det ikke er koblet til, eller hva som kan være grunnen..

har prøvd å åpne opp panelet, men fikk det ikke til. Redd for å ødelegge noe :roll:

Skal vel være en høytaler bak der ja. Må ned med hanskerommet, å skru løs ganske mye for å få ned det dekselet.. Men det tar ikke så lang tid. husker ikke helt hvor skruene sitter, da det er en stund siden jeg har hatt det ned selv.
 #326012  av inzane2012

ArildM skrev:Godt mulig det, tipper heletidsreisegreia ble litt mye for mange. Og starten av denne sesongen ble litt tam pga nettopp det, men det tok seg inn kraftig mot slutten og finalen var bare kongebra :)
jeg tror jeg sluttet å følge med etter sesong 3 jeg, såg kanskje noen få eps med sesong 4, men så gadd jeg ikke mer...
fikk jo aldri vite hva det store monsteret fra sesong 1 var...
 #326018  av ArildM

Og det har vi enda ikke fått vite (for sikkert) selv om vi har fått sett en del til det denne sesongen... Men sånn er Lost.
 #326024  av inzane2012

ArildM skrev:Og det har vi enda ikke fått vite (for sikkert) selv om vi har fått sett en del til det denne sesongen... Men sånn er Lost.
derfor gadd jeg ikke se mer, var altfor mange spm som det aldri kom noen svar på... nei den serien der har virkelig blitt melket for alt den er verdt...

men sånn som tv verdenen har vert di siste åra så er det vel nesten ett under at serien ikke har blitt kasellert, godt over halvparten av alle serier jeg har fulgt med på har jo blitt kansellert... Invasion, Surface, Blade, The Dead Zone, The 4400, New Amsterdam, Weeds (ble vel kanskje ikke akkurat kansellert, men sluttet å sende den vertfall), Las Vegas, Daybreak, Drive, Firefly... JÆVLIG irriterende...
 #326061  av Giske

Mr_Storbrua skrev:
Giske skrev:bare et kjapt spørsmål folkens..

Skal vel være en høytaler bak der ja. Må ned med hanskerommet, å skru løs ganske mye for å få ned det dekselet.. Men det tar ikke så lang tid. husker ikke helt hvor skruene sitter, da det er en stund siden jeg har hatt det ned selv.
Ok, takk:)
 #326183  av hmsilset

inzane2012 skrev:ikke verst, norge har vist vunne MGP etter sikkert 100 år siden sist vi vant :P
Da er jeg 0ver 110 år nå :D
 #326186  av Supramk3turbo

hmsilset skrev:
inzane2012 skrev:ikke verst, norge har vist vunne MGP etter sikkert 100 år siden sist vi vant :P
Da er jeg 0ver 110 år nå :D
Da må du huske på å ta den årlige lege testen, så du ikke mister førerkortet :lol:
  • 1
  • 452
  • 453
  • 454
  • 455
  • 456
  • 1170