TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #326187  av hmsilset

Supramk3turbo skrev:
hmsilset skrev:
inzane2012 skrev:ikke verst, norge har vist vunne MGP etter sikkert 100 år siden sist vi vant :P
Da er jeg 0ver 110 år nå :D
Da må du huske på å ta den årlige lege testen, så du ikke mister førerkortet :lol:
hehe :P
 #326267  av Giske

etter en lang, fuktig(!) og blodig helg, skal jeg endelig legge meg!

natta folkens, ha en fortsatt flott 17.Mai :D
 #326283  av inzane2012

celicat23 skrev:Faen inne i helvete, er helga over!?!? ARGH!!!!!
helga varer vel så lenge du vil den skal vere det ;) ingen som tvinger deg til å legge deg, er jo ikke ny dag før etter du har gått og lagt deg, sove og stått opp igjen ;) så vist du døgner er det fortsatt søndag ;)
 #326336  av ina

noen har tips om hvor jeg kan få kjøpt billig ny defa hjerne alarm?
 #326487  av pæsja

har jammen blitt gjort litt idag :D
snart klart for motor nr 3 i celicaen gjennom mitt eie :twisted:

og nå skal det sveises cosworth i bytte mot hjelp :roll:
 #326514  av tojo

ina skrev:noen har tips om hvor jeg kan få kjøpt billig ny defa hjerne alarm?
Hør med @lpher eller Chris her på forumet,dem kan nok helt sikkert skaffe. :D
 #326535  av lasse

Ahh, fått igjen "vinterbilen" (om den kan kalles det...) fra lakkering i dag, blei helt sjukt bra!
Mangler bare noen lister på den nå, så er den helt ferdig :D
Er så deilig med nylakka bil, ingen steinsprut eller vaskeriper, mmmmmmmmm...
 #326547  av celicat23

ENDELIG noe sport en kan finne seg en favoritt utøver og skikkelig støtte. Ikke noe av dette homsete svineriet med en gjeng lett kledde menn som skjuler dårlig sin latente homosexualitet ved og løpe rundt med en ball og grafse på hverandre, hvor eneste poeng er og få ballen i ett mål så de kan tørr jokke kompisen sin.

Fuck the gay shit, bring on the good stuff!!

Me likey. A lot.
 #326554  av Daniel HS

celicat23 skrev:ENDELIG noe sport en kan finne seg en favoritt utøver og skikkelig støtte. Ikke noe av dette homsete svineriet med en gjeng lett kledde menn som skjuler dårlig sin latente homosexualitet ved og løpe rundt med en ball og grafse på hverandre, hvor eneste poeng er og få ballen i ett mål så de kan tørr jokke kompisen sin.

Fuck the gay shit, bring on the good stuff!!

Me likey. A lot.

Det der er en sport vi kan leve med, hvorfor satser ikke norsk media mer på dette?
 #326574  av ArildM

Noen som så denne ukens Simpsons episode i fra USA?
Var en syk episode med 40-50 referanser til Norge, alt i fra en mynt med kong olav og skriften norges konge på mynten, til fulle menn som drakk akevitt (som Homer ble megadritings på på 2sekunder)+++

Rareste episoden på lenge... :mrgreen:
 #326577  av k_one

ArildM skrev:Noen som så denne ukens Simpsons episode i fra USA?
Var en syk episode med 40-50 referanser til Norge, alt i fra en mynt med kong olav og skriften norges konge på mynten, til fulle menn som drakk akevitt (som Homer ble megadritings på på 2sekunder)+++

Rareste episoden på lenge... :mrgreen:
Coming to Homerica - siste episode i sesong 20 :)
Trykk her for mer info. Mye norsk referanse her ja... :shock:
 #326604  av k_one

ArildM skrev:http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=563256

KAN NOEN FOR GUDS SKYLD SI AT DETTE ER EN SPØK?
Latterligste videoen jeg noen gang har sett.
hehe..liker spesielt godt at han sier "Vi leker jo ikke butikk.." når det jo er akkurat det de gjør...syke tilstander...er det rart det blir såkalt finanskrise?? :wink:
 #326614  av inzane2012

k_one skrev:
ArildM skrev:http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=563256

KAN NOEN FOR GUDS SKYLD SI AT DETTE ER EN SPØK?
Latterligste videoen jeg noen gang har sett.
hehe..liker spesielt godt at han sier "Vi leker jo ikke butikk.." når det jo er akkurat det de gjør...syke tilstander...er det rart det blir såkalt finanskrise?? :wink:
hadde di to der gjort det samme her hjemme i norge, så hadde dem faktisk vert med på å "få bukt" på krisa...
vi har jo fått krisa fordi markeded kolapset, og da selger jo folk unna alt dem eier på børser og sånt rundt om kring, og investorene vil ikke investere lenger, men er jo det dem må for å få igang økonomien igjen ;) så bare å springe ut å bruke masse peng ;)
  • 1
  • 453
  • 454
  • 455
  • 456
  • 457
  • 1171