TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #326710  av ArildM

Slow day, mekanikeren min havna på fylla.

Random GIF's:
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
 #326719  av inzane2012

dæven du har lite å gjøre på arild ;)

nå har madammen endelig fått viljen sin, og klart å få meg til å joine Elixia... så nå har jeg ikke lenger noen unnskyldning for å vere lat :(
 #326736  av Stiansen

inzane2012 skrev:dæven du har lite å gjøre på arild ;)

nå har madammen endelig fått viljen sin, og klart å få meg til å joine Elixia... så nå har jeg ikke lenger noen unnskyldning for å vere lat :(
Hvilken Elixia da? Lade eller Teglgården?
 #326742  av ArildM

Lite kunder, mye fritt, mekanikeren min er på fylla så motorbytte er ikke kommet i gang, subben og frontlista på mr2n var stjælt så den må stå til mandag så forsikringsselskapet får kikket på det. Mao lite å gjøre :roll:
 #326812  av inzane2012

Stiansen skrev:
inzane2012 skrev:dæven du har lite å gjøre på arild ;)

Hvilken Elixia da? Lade eller Teglgården?
Var på Lade, men kan tene på alle Elixia senter i landet ;) og jobber ett steinkast unna den på Teglgården, så mulig jeg stikker innom der av og til og ;)
 #326826  av Daniel_hoy

celicat23 skrev:ENDELIG noe sport en kan finne seg en favoritt utøver og skikkelig støtte. Ikke noe av dette homsete svineriet med en gjeng lett kledde menn som skjuler dårlig sin latente homosexualitet ved og løpe rundt med en ball og grafse på hverandre, hvor eneste poeng er og få ballen i ett mål så de kan tørr jokke kompisen sin.

Fuck the gay shit, bring on the good stuff!!

Me likey. A lot.
Det der var noe som burde komme mer på tv`n. Beste idretten jeg har sett på lenge, og fy faen for en teknikk som må til for å greie det. Skikkelige seriøse idrettsfolk det der :D
  • 1
  • 454
  • 455
  • 456
  • 457
  • 458
  • 1171