- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
inzane2012 skrev:dæven du har lite å gjøre på arildHvilken Elixia da? Lade eller Teglgården?
nå har madammen endelig fått viljen sin, og klart å få meg til å joine Elixia... så nå har jeg ikke lenger noen unnskyldning for å vere lat
Stiansen skrev:Var på Lade, men kan tene på alle Elixia senter i landetinzane2012 skrev:dæven du har lite å gjøre på arildHvilken Elixia da? Lade eller Teglgården?
nå har madammen endelig fått viljen sin, og klart å få meg til å joine Elixia... så nå har jeg ikke lenger noen unnskyldning for å vere lat
celicat23 skrev:ENDELIG noe sport en kan finne seg en favoritt utøver og skikkelig støtte. Ikke noe av dette homsete svineriet med en gjeng lett kledde menn som skjuler dårlig sin latente homosexualitet ved og løpe rundt med en ball og grafse på hverandre, hvor eneste poeng er og få ballen i ett mål så de kan tørr jokke kompisen sin.Det der var noe som burde komme mer på tv`n. Beste idretten jeg har sett på lenge, og fy faen for en teknikk som må til for å greie det. Skikkelige seriøse idrettsfolk det der
Fuck the gay shit, bring on the good stuff!!
Me likey. A lot.