TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #327432  av Daniel HS

James skrev:Langfri! :P Rett hjem å polere bilen nå :D
Har i morgen på jobb, så er det fri til Tirsdag... Selv om jeg regner med det blir noen telefoner fra jobben på torsdag og fredag...
 #327439  av ArildM

Andreazz: Japp :) Hadde vært såå rått å se denne "in action"!
 #327507  av inzane2012

fikk plutselig lyst på ei porsche 944 turbo igjen... holdt på å kjøpe en sånn før jeg kjøpte mr2'n, men bestemte meg for å ta det "fornuftige" valget at di to ;)

og ja, jeg vet det er fattigmanns porschen, men akkurat det driter jeg i, folk har kalt mr2'n for fattigmanns ferrari, og tar det med ett smil og jeg :P
 #327511  av tojo

Været ved ACR nå kl23.10 :D Satser på samme været om 14 dager (Sommertreff/TSogn landstreff Nord :D

Bilde
 #327515  av Supramk3turbo

Holy shit. 14 dager. Best å komme seg hjem snart :lol: Men fint vær var det :D
 #327518  av tojo

Supramk3turbo skrev:Holy shit. 14 dager. Best å komme seg hjem snart :lol: Men fint vær var det :D
:D 14 dager pluss .. :lol:
 #327519  av Supramk3turbo

Ja, men ikke mye. 16 dager til vi drar fra drammen :lol:
 #327530  av ArildM

Kommer nok ikke i år :cry: Men har søkt jobb i Mo nå, stort sett bare for å ha ACR i nærheten når Mr2n blir fart på igjen :mrgreen:
 #327536  av tojo

ArildM skrev:Kommer nok ikke i år :cry: Men har søkt jobb i Mo nå, stort sett bare for å ha ACR i nærheten når Mr2n blir fart på igjen :mrgreen:
Coolt! håper du får jobben. :D Når vet du om du får den eller ikke?
 #327601  av lexusmann

Mye gæærne folk rundt om i verden... :lol:
  • 1
  • 456
  • 457
  • 458
  • 459
  • 460
  • 1171