TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #342829  av celicat23

Takk :) Nå er nikon d300'n og dx objektivene til det kamera solgt, så akkurat nå har jeg ingen objektiv som egner seg til bil fotografering. Men jeg har ordnet enda bedre kamera :D

Bilde

(kjapt bilde, tatt på badet forann speilet, ergo: ikke noe seriøst)
 #342831  av lexusmann

Sjekka kjapt på internett, de der er IKKE billige!! :shock: gratulerer med nytt kamera ja...
 #342892  av celicat23

Takker, gleder meg til og bruke det :) Kjøpte enda ett objektiv i dag, samtidig som
jeg prøvde meg på ett "produkt foto" av det:

Bilde

Syyykt fett utstyr jeg brukte for å ta det bilde der: canon powershot a470
(lages ikke lengre, finner det vel brukt for 4-500kr på finn.no), stativ til max 200kr
og DET fete studio med DE råe lampene:

Bilde

:lol:
 #342910  av celicat23

ArildM skrev:Ikke mobb gode gamle Powershot kameraer! :mrgreen:
Mobber ikke. Er vel mer ett bevis på at noen ganger er det enkleste ofte det beste? :wink: Er ganske fornøyd med ett så skarpt bilde med hva som er ett så enkelt kamera. Så lenge man kjører det i manuell modus og velger iso 80/100 så presterer det ganske bra.
 #343176  av celicat23

inzane2012 skrev:om jeg får lov å spørre, hvor ofte bytter du ut kameraene dine??
syns det virker som du har noe nytt annahver måned ;)
Er nok ikke så ille :) Kjøper nytt kamera når jeg føler det har kommet en ny modell som er en stor forbedring over det jeg allerede har. Må jo brukene pengene på noe, nå som jeg ikke har noe bil prosjekt på gang :D Er uansett ikke så dyrt og bytte ut utstyret, da du får greit igjen for det gamle når du selger. Tapte en ca 6000kr på utstyret jeg solgte nå. Det er 6000kr for og bruke noe 1år. Er ikke en så ille dyr hobby det? :wink:
 #343244  av celicat23

Månen, igjen.. Er ikke og komme rundt at de ekstra 500mm som D300 gav meg på grunn av crop faktoren merker jeg godt med telelinsa. Er ingen uventet opplevelse akkurat men... Kanskje kjøpe enda en teleconverter og få 2000mm ? :twisted:

Bilde
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 103