TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• castrol celica

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #384467  av Mr_Storbrua

Åssen gjør du med clutchen med det girsystemet? Må man clutche selv?
 #384470  av MOTORSPORTHUSET

clutcher selv ja. men har jo dog så jeg må ikke bruke clutchen. kun ved igangsetting.
men jeg velger og bruke den så mye jeg kan..

ble så kult med girene gleder meg til og få vis det!! :D

holder på og ta patent på det nå..
 #384477  av Mr_Storbrua

Tøft :)

Gleder meg til og se bilen live :) Kommer du til og kjøre noe konkuranse med den? Eller blir det bare showing på gatebilarrangemang?

Skal du kjøre noe driftetrening i kr.sand når det starter?
 #384486  av Drafter

Mr_Storbrua skrev:Tøft :)

Gleder meg til og se bilen live :) Kommer du til og kjøre noe konkuranse med den? Eller blir det bare showing på gatebilarrangemang?

Skal du kjøre noe driftetrening i kr.sand når det starter?
Han skal vel konkurere med AUDA-Brødrene (alm) om 1 års tid elns tenker jeg :D
 #384495  av Mr_Storbrua

Har ikke oversikt over det. Men tenkte meg bort og kikke om du skal bort med celicaen :)
 #384514  av Andrepedersen

Klatra opp må mørkeloftet i garasja idag, med livet som innsats for å hente denne til deg :)
Bilde
Vindusbryter pasasjerdør m/ledning ;)
 #384943  av Andrepedersen

hvor på stord er dette? Jeg og en kompis har veldig lyst til å se på ;)
 #385006  av MOTORSPORTHUSET

jeg har ikke adressa enda skal se hva jeg finner ut av det er kameraten min med m3en som hvet veien.
ser ut som det blir søndag for norsjøhelikopteret var forsinkaet pga tåke... :x
 #385030  av Andrepedersen

MOTORSPORTHUSET skrev:jeg har ikke adressa enda skal se hva jeg finner ut av det er kameraten min med m3en som hvet veien.
ser ut som det blir søndag for norsjøhelikopteret var forsinkaet pga tåke... :x

Ok :) let us know!

Men, fått brytern ?
 #385153  av MOTORSPORTHUSET

bryter på plass og alt klart takker .. men han var int i så mye publikum ettersom han kom hjem fra sjøen i dag og vil blir fort ferdig. :x

jeg kjørte i dag og det var helt syyynsykt og det virka nå selv med det gamle mappet. den ladet 1.6 og hadde fult trykk på 4200blank på 1gir.

jeg håper med riktig mapping og litt høyere gir at den drar godt på 3500-3700 og fult før 4.

var utrolig lettkjørt og leke med nå. :D :D :D :D :D

jeg vet den kan op i 800nå men skal stoppe på 700hk i motor ca 580hjulhester og maks 8000rm og maks 2bar trykk.
 #385157  av EXS

Mr_Storbrua skrev:Har ikke oversikt over det. Men tenkte meg bort og kikke om du skal bort med celicaen :)
+1 :D
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 90