TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #397211  av mr2storbrua

:shock:

Egentlig syns jeg den så helt forferdelig ut på de første bildene, men bildet av baken tok ordet forferdelig til et helt nytt nivå :roll:
 #397217  av Scotty

2fast4u skrev:Toyota Supra Ferrari ????!!!!!

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30206905

Kan ikke være helt tam..........

:wink:
Det der er noe av det værste jeg har sett.. ... .. NOENSINNE!

Har ikke ord! Baklyktene gjorde at hjertet hoppet over et slag! :!: blir helt rød i toppen at et oppegående menneske kan like noe sånt.

Ikke minst det at han skriver at den bilen er et kupp.. for å få den på skilt er det 100 tusen, er 175 tusen for den bilen et kupp??
 #397240  av Drafter

Synes du overdrev litt først og jeg tenkte, den kan ikke være så ille.. helt til jeg så baken,fyameg :lol:
Var litt vel mye Amcar dill på den, og den ferrari elgen? Trodde man bare så slike på sletne volvoer..

"KUPP!! Ja dette er kupp, selger en 1988 supra/ Ferarri- 3.0 Turbo, selges for selvkost . mye positiv oppmerksomhet, må påregnes."

positiv oppmerksomhet? :P
tenker jeg skal ringe han og be han definere det ordet en gang til!
 #397433  av Scotty

Vet ikke helt din definisjon på vinterbil..

Men for min del er det hvertfall 4x4, manuell, ca 200hk.

Du synes at en framtung pickup med 500hk og 2.4 tonn er en god oppskrift til vinteren? Virker helt poengløst og utrolig upraktisk spør du meg.
 #397451  av Drafter

inzane2012 skrev:litt enig med scotty på den der :)

srt-10'n er sikkert ett artig leiketøy, vist ser bort ifra å fylle bensin 1 gang i timen :P

nei, det får holde med en f-150 lightning, evt den pick-up-en til toyota :P
Husk at 400 tusen er uten skilt da :cry:

Lightning bruker ikke MYE mindre akkurat med sine 354 hester eller hva det er.. + det er fortsatt en ford..
Lightningen var jo den raskeste fabrikkproduserte pickupen helt til ram'en kom med 10'er..

Pickupen til toyota? Da tenker du på USA's svar på Hilux? Altså tundra.
 #397452  av Drafter

inzane2012 skrev:litt enig med scotty på den der :)

srt-10'n er sikkert ett artig leiketøy, vist ser bort ifra å fylle bensin 1 gang i timen :P

nei, det får holde med en f-150 lightning, evt den pick-up-en til toyota :P
Husk at 400 tusen er uten skilt da :cry:

Lightning bruker ikke MYE mindre akkurat med sine 354 hester eller hva det er.. + det er fortsatt en ford..
Lightningen var jo den raskeste fabrikkproduserte pickupen helt til ram'en kom med 10'er..

Pickupen til toyota? Da tenker du på USA's svar på Hilux? Altså tundra.
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 288