TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #328921  av inzane2012

celicat23 skrev:Hypnotiserende. Vakkert.

http://www.techconnect.nl/files/fun/hentaitsop.swf
alt for slappe bryst for min smak, så fort "støtten" forsvinner hadde det sett ut som noen skikkelig afrika lefser, eller vrengte votter, alt etter hvordan du ser på det ;)

nei, store slappe bryst er ikke så veldig lekkert...
 #328941  av Daniel HS

Hvor finner dere alt dette her egentlig? Noen som har for lite å ta seg til? Hehe...

Men store pupper er ikke alltid helt greien nei, en håndfull er ofte nok... :wink:
 #328958  av inzane2012

Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine- lake of fire
Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiines take me higher
My miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiind drips desire
Confinde and overtiiiiiiiiiiired.....

Digga Dream Theater - Home på full guffe til og fra jobb idag som en oppvarming til nye albumet Black Clouds & Silver Linings kommer ut på bursdagen min ;)
 #328985  av ArildM

Jobbintervju på Statens Innkrevningssentral på mandag, første gang jeg noen gang har blitt GLAD for å få en telefon fra de folka :lol:
IKT-Lærling i en alder av 24 kanskje? Bedre sent en aldri :)
 #329009  av inzane2012

ArildM skrev:Jobbintervju på Statens Innkrevningssentral på mandag, første gang jeg noen gang har blitt GLAD for å få en telefon fra de folka :lol:
IKT-Lærling i en alder av 24 kanskje? Bedre sent en aldri :)
Har faktisk DT logoen tattovert på armen (jada, jeg vet det er litt harry, men tok den på en klassetur i 10. klasse, og den er ganske liten) Har digget DT i 10 år nå, siden Scenes from a memory albumet kom i 99 ;) beste prog bandet som finns :D

hehe, kjenner en som jobbet for dem før, han måtte slutte fordi han takla det ikke, fikk så mye dritt fra folk hele dagen ;)
så lykke til på intervjuet :) og siden du er 24 kan du vel få sånn voksenlærling opplegg da??
 #329033  av ArildM

Hmm, har ikke helt kartlagt hvordan det blir, men må vel få til en ordning hvis det blir. Vet lånekassen ordner noe for "gamle" lærlinger også så skal vel overleve om det blir. Kjekt med fagbrev i noe.

Er enda ikke helt sikker på hvordan det blir til slutt, men Mo hadde vært kjekt med ACR i nærheten da :wink:
 #329037  av ArildM

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17016235

Til Toyota.
1 stk 4age 20v black top 200hk med race part fra TODA Racing og data sprut m/4Trotle. pris 20000.-
1 stk 4age 16v motor 185hk med race part fra Fendsport data tenning og 2x45 gassere. pris 15000.-
1 stk 5gears gir kasse toyota rally. pris 5000.-
1 stk Quaife dog boks 4 girs pris 12000.-
1 stk bakaksel toyota m/TRD sperre og utv.5,31 pris 15000.-
1 stk AE86 RWD karr.m/bur Lexsan osv. pris 25000.-
Selges i deler eller kpl bil med dele pakke race redy for 80000.-

Mye snax i denne annonsen :)
  • 1
  • 459
  • 460
  • 461
  • 462
  • 463