TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #329056  av ina

det er litt slitsomt å ha flere fester når de klarer å legge sommerfesten på fredag og lørdag samme helg... off...
men får vel snart si skål igjen :S
 #329100  av inzane2012

åååååh herreguuuuuuuuuuuuuud som jeg HATER mininova og the pirate bay, for min del kan dem bare legge ned begge to, hadde ikke savnet dem ett sekund... tar jo tusen år å laste ned noe som helst derfra, enda det er bra med delere og lite folk som laster ned... faen for noen DRITT sider
 #329107  av ArildM

Holdningen til folk som er problemet. Deler du ut det du laster ned minst en gang? Hvis ikke er du en del av problemet, ikke en del av løsnignen!
Ellers så er Oneddl.com og RLSlog kjempesider for de som bare vil laste og ikke dele :mrgreen:
 #329112  av tojo

:shock: å jeg som trodde nedlasting var ulovelig :roll:
 #329135  av inzane2012

ArildM skrev:Holdningen til folk som er problemet. Deler du ut det du laster ned minst en gang? Hvis ikke er du en del av problemet, ikke en del av løsnignen!
Ellers så er Oneddl.com og RLSlog kjempesider for de som bare vil laste og ikke dele :mrgreen:
seff deler jeg alt jeg laster ned, bruker jo torrentleech, men fant ikke filmen jeg ville ha der, så da måtte jeg ty til andre middler...
 #329236  av Giske

Woho! Om 10 min skal jeg ut og cruise i ferrari..jævli kjipt at det er så mye kontroller i dag :evil:
 #329240  av inzane2012

Giske skrev:Woho! Om 10 min skal jeg ut og cruise i ferrari..jævli kjipt at det er så mye kontroller i dag :evil:
trur ikkje du skal klage ;) hehe
ikke alle som får cruise med sånne biler :(
 #329271  av lexusmann

Fikk oblatene i dag, satte de på nå nettopp...verdens dyreste klistremerker... :roll:
 #329275  av Giske

inzane2012 skrev:
Giske skrev:Woho! Om 10 min skal jeg ut og cruise i ferrari..jævli kjipt at det er så mye kontroller i dag :evil:
Klager ikke, veldig morro det altså!! hehehe...ut igjen på torsdag, håper på bra vær!:p

Bilde
 #329280  av inzane2012

Giske skrev:
inzane2012 skrev:
Klager ikke, veldig morro det altså!! hehehe...ut igjen på torsdag, håper på bra vær!:p

Bilde
kan ikke dere kom opp hit en tur og da??? kunne gitt venstre arm for å fått kjørt en sånn en...
ferrari har alltid vert drømme bil nr1 for meg, uansett hva folk måtte si så er den ingen biler som nærmer seg i mine øyner vertfall ;)
 #329281  av Giske

inzane2012 skrev:
Giske skrev:
inzane2012 skrev: trur ikkje du skal klage ;) hehe

http://i40.photobucket.com/albums/e223/ ... G_1077.jpg
kan ikke dere kom opp hit en tur og da??? kunne gitt venstre arm for å fått kjørt en sånn en...
ferrari har alltid vert drømme bil nr1 for meg, uansett hva folk måtte si så er den ingen biler som nærmer seg i mine øyner vertfall ;)
Hehe, hadde blitt en skikkelig langtur ihvertfall!

Før tenkte jeg ikke så mye over ferrari egentlig, de var liksom way out of reach. Men jeg kunne virkelig tenkt meg en sånn som denne, ikke helt uoppnåelig heller faktisk!
  • 1
  • 460
  • 461
  • 462
  • 463
  • 464
  • 1171